Nu har jag fått svar:
"D2D 2.1V was already our phased out dc power board more
than 5 years.
I try to explain and offer some document for your reference.
1. CN1 and CN2 is for car pc use. Please find installation guide for car pc
cable install reference as attached.
2. Please find 2.1V spec as attached also.
Hope it could help you to solve your questions."
Jag fick 4st PDF-filer också:
Två med data om max-ström, rippel och lite sådant. (Omvandlaren ger tydligen 60W.)
Två blockscheman (ungefär) som visar vilken kabel man ska sätta var. Jag tolkar dem såhär:
Om man ska ha omvandlaren i bilmiljö:
CN1 (den vita 6poliga med bygeln längst till vänster, i bilden ovan) kan anslutas till "12V Regulator".
Bygeln som sitter i min CN1 ska nog alltså inte vara där...
CN2 (fyrpoliga svarta stiftlisten brevid CN1) : De två översta pinnarna (närmast skruven i bild) kan anslutas till "Powerswitch. (To Mainboard)". De två undre pinnarna kan anslutas till "Powerswitch. (From Frontpanel.)"
Gissar att "12V Regulator" i det här fallet är någon modul som städar upp spänningen ifall man ansluter kortet till en bil.
Det hade varit kul med någon pinout på CN1, men om jag nu skulle sätta kortet i en bil så går det ju att själv fixa "uppstädningen" av bil-elen innan den går till inspännings-kontakten (högst upp till vänster i bild). Morex verkade inte ha någon mer info eftersom kortet inte supportats på fem år.
Så jag plockar bort bygeln i CN1 och ser om omvandlaren går igång som den ska.
Annars får jag testa att kortsluta (eller sätta ett motstånd) över de två nedre pinnarna i CN2.
"Please find 2.1V spec as attached also"
Betyder nog "Du hittar även bifogade specifikationer över V2.1" (Inte 2.1 volt alltså.

)