Någon som kan tipsa om en bra (och extremt billig = gratis) mjukvara för Vista där man kan skicka exempelvis pdf-fil till en "vanlig" FAX? Jag behöver skicka en underskriven domänregistrering per fax eller brev till "One" (varför dom inte accpeterar pdf via mail vet jag inte, har inte orkat fråga). Eftersom detta "behov" uppstår ungefär vart 3:e år vill jag gärna ha en mjukvara som är gratis... Annars får det bli brev, men det känns så 80-tal
Är det bara en gång var 3e år så är portkostnaden och promenaden till postlådan ingenting jämfört att dra fram modemet o mixtra en stund innan det fungerar som det ska.
Men ge upp, klart att fax fortfarande har ett existensberättigande.
När man ställer på bilen tex, antingen väntar man 1-3 dagar innan man kör, eller så har man en fax..
eller om man ska ha fordonsuppgifter, antingen har man fax, eller så får man vänta flera dagar.
Vårdcentraler och myndigheter brukar dessutom vägra email, utan bara godta fax eller brev, och
efterssom brev adderar en fördröjning på flera dagar så..
Jag faxar dock genom jobbet, förr hade jag faxmodem som jag använde hemma men det är många år sen.
Jorå, visst. Jag skulle antagligen också ha en FAX om jag hade behovet.
Ett fax var tredje år skulle dock inte vara tillräckligt för att jag skulle
bry mig...