Beställa från motioncontrolproducts

Robot, CNC, Pneumatik, Hydraulik, mm
marmander

Beställa från motioncontrolproducts

Inlägg av marmander »

Hej,

Som framgår av rubriken, jag tänkte beställa lite prylar från http://www.motioncontrolproducts.co.uk/ och undrar om någon mer skulle vara intresserad av att köpa delar?
Så kan vi dela frakten.

Tycker det verkar vara ett seriöst företag så jag har valt att handla från dem. Någon som har en annan uppfattning?

Jag kommer beställa via mitt företag och eftersom jag inte vill ha för mycket att bokföra så vill jag inte blanda in för många ;)

Ser helst att ni kan hämta delarna när dom väl kommit eller att jag lämnar dom när jag pendlar mellan Torestorp (västra götaland) och Trelleborg.

Hör av er om det verkar intressant, jag beställer oavsett!

MVH/
SM
Användarvisningsbild
LaRdA
EF Sponsor

Re: Beställa från motioncontrolproducts

Inlägg av LaRdA »

Ska kolla , möjligt att jag är med och beställer.
Tyvär har jag inte möjlighet att hämta så man får räkna på hur det blir med frakt och så. :)
marmander

Inlägg av marmander »

Ok, fint, frakt inom Sverige löser vi säkert.

Tänk på att det tillkommer 25%.

Skall själv beställa en stegmotorstyrning, nätagg, en stump kulskruv och kulmutter, ingen jätteorder med andra ord.

skicka pm med eventuell inköpslista.

*edit* Givetvis är det så tecno! ändrade inlägget eftersom jag måste haft totalt hjärnsläpp :doh:

MVH/
Simon
Senast redigerad av marmander 25 oktober 2009, 20:33:52, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
tecno
Ort: Sparreholm, Södermanland N 59° 4.134', E 16° 49.743'
Kontakt:

Inlägg av tecno »

Tjo hopp ----- VAT

Om du handlar som företag härifrån uppger du ditt moms reg nr SExxxxxxxxxxxx till dom i UK så debiteras ingen VAT.

Här i svedala får du betala införselmoms i vanlig ordning. Så priserna blir XX£ + 25%moms så länge du inte har nåt påslag.
Skriv svar