Lite exempel på frästa skyltar från min maskin !
-
Lite exempel på frästa skyltar från min maskin !
Se länken på lite frästa skyltar, från min maskin.
http://cnc4home.zoomin.se/index/78885.html
/ Johan
http://cnc4home.zoomin.se/index/78885.html
/ Johan
-
Re: Lite exempel på frästa skyltar från min maskin !
Snygga skyltar.
Sidan ger nog ett än bättre intryck om du fixar ett par stavfel och den lite konstig svenskan i första meningen.
Sidan ger nog ett än bättre intryck om du fixar ett par stavfel och den lite konstig svenskan i första meningen.
Fin sida, fina skyltar.
Lite stavfel och sär skrivnng
jag kunde se...
Ytbehandling sker oftast med Olja typ Jotuns Benar olja, en fantastisk olja som blir son em lack fast med oljans egenskaper, används sedan 1970 talet på teak och mahogny dörrar.
>och den lite konstig svenskan i första meningen...
/ Tompa

Lite stavfel och sär skrivnng

Ytbehandling sker oftast med Olja typ Jotuns Benar olja, en fantastisk olja som blir son em lack fast med oljans egenskaper, används sedan 1970 talet på teak och mahogny dörrar.
>och den lite konstig svenskan i första meningen...

/ Tompa
-
Jag är ert Svenska lärare....
Fixat. TACK..ler
o tack för komplimangerna.
Fixat. TACK..ler
o tack för komplimangerna.
"Fixat"
Då hjälper väl även jag till med några fler missar. Kan vara rätt intressant för en köpare att känna trygghet i att hans/hennes skylt blir rättstavad...
"Jag tillverkar skyltar till det flesta behoven." de
"Gårdskyltar eller namn på platser eller kanske till Båten." , och b
"Ytbehandling sker oftast med Olja typ Jotuns Benar olja, en fantastisk olja som blir son" o m
"på teak och mahogny dörrar." (särskrivet)
"Max mått text (utan omtag) 650x650mm eller ca 250x950mm." (särskrivet)
"med omtag kan nästan obegränsat långa fräsas, tex bredd 650mm i texthöjd och tex 2500 mm lång." (konstig upprepning)
"Se nedan för några förslag på skyltar gjorda," exempel istället för förslag? kasta om skyltar och gjorda
"Skylt till Djurparken i Nolhagaparken, Sponsorsskyltar ( Alingsås Kommun)" Bara namn (antar att nolhagaparken inte är ett namn, annars ska det vara som du skrev) har stor bokstav i början, gäller många ställen i texten på sidan.
Nu är inte jag heller någon expert på språket, men jag tror sidan blir lite mer seriös om du gör nämnda ändringar.
Då hjälper väl även jag till med några fler missar. Kan vara rätt intressant för en köpare att känna trygghet i att hans/hennes skylt blir rättstavad...
"Jag tillverkar skyltar till det flesta behoven." de
"Gårdskyltar eller namn på platser eller kanske till Båten." , och b
"Ytbehandling sker oftast med Olja typ Jotuns Benar olja, en fantastisk olja som blir son" o m
"på teak och mahogny dörrar." (särskrivet)
"Max mått text (utan omtag) 650x650mm eller ca 250x950mm." (särskrivet)
"med omtag kan nästan obegränsat långa fräsas, tex bredd 650mm i texthöjd och tex 2500 mm lång." (konstig upprepning)
"Se nedan för några förslag på skyltar gjorda," exempel istället för förslag? kasta om skyltar och gjorda
"Skylt till Djurparken i Nolhagaparken, Sponsorsskyltar ( Alingsås Kommun)" Bara namn (antar att nolhagaparken inte är ett namn, annars ska det vara som du skrev) har stor bokstav i början, gäller många ställen i texten på sidan.
Nu är inte jag heller någon expert på språket, men jag tror sidan blir lite mer seriös om du gör nämnda ändringar.
Haha, så går det när man försöker messersmitta.tompa74 skrev: >och den lite konstig svenskan i första meningen...![]()
-
Ja och nu säljer jag inte kurser i svenska...................................................
Utan skyltar som kunden själv får godkänna. innan fräsning startar.
Då var denna tråden sabbad.....................
Utan skyltar som kunden själv får godkänna. innan fräsning startar.
Då var denna tråden sabbad.....................
Se inte tråden som sabbad, dra nytta av den gratis korrekturläsning forumet gjort.
Jag tycker du har jättefina skyltar på din sida, men jag skulle aldrig beställa från en leverantör som har så många felstavningar på sin sida.
Rätta till det så ska du se att du får fler kunder och får fräsa mer.
Jag tycker du har jättefina skyltar på din sida, men jag skulle aldrig beställa från en leverantör som har så många felstavningar på sin sida.
Rätta till det så ska du se att du får fler kunder och får fräsa mer.
Om detta är en säljtråd, varför inte lägga under "köp och sälj" då? 
Klart folk gnäller om tråden inte verkar ha ett syfte mer än "hej titta på min sida"

Klart folk gnäller om tråden inte verkar ha ett syfte mer än "hej titta på min sida"
Snygga skyltar!. Vad använder du för program att göra dem i? Jag har testa lite camcam och corel draw, men kan inte få till text man kan gravera direkt, blir dubbla linjer inte enkla eller vad man ska säga, som en area imellan. Jag känner att förklaringen blir sämre ju mer jag fortsätter nu... Vad ska man använda för program helt enkelt 

Jag är ochså intresserad av vad du använder för prgram.
http://elektronikforumet.com/forum/view ... =5&t=36533
http://elektronikforumet.com/forum/view ... =5&t=36533
-
Svaret är enkelt ...... ArtCAM, jätte...bra till skyltar av olika slag.
/johan
/johan
Rackarns, för dyrt för mig. Får hålla mig till cambam och annat gratis