För ett tag sedan så köpte jag ett kort av Illuwatar som var designat för just detta, men jag hade inte komponenterna som behövdes i ytmonterat format. Så jag fick göra detta på annat sätt.
En bra sida med DIY-scheman på just effektpedaler är tonepad.com
På denna sida kan man hitta schema på just ett power supply. länk
En bild på schemat:

Jag hade en gammal router/switch liggandes i rackformat och tänkte då använda chassit. Tanken är att jag senare skall bygga ett pedal board till mina pedaler och då kan det vara bra att ha ett chassi där man kan få in fler grejor.
Jag glömde att ta en bild på chassit när det var tomt.
Jag gjorde två st små kort med lysdioder på för stämningsbelysning. Här det ena.

Jag lät det gamla spänningsaggregatet sitta kvar just för att försörja lysdioderna (och i framtiden kanske andra saker) med ström.

Mitt egna kort blev inte något vidare snyggt. Här är undersidan. Längst ner skymtar man delen där trafon sitter.

Här är bygget nästan färdigt. De svarta kablarna som går ut ut lådan är 9V ut. Senare skall jag ha en annan kabel som har flera kontakter i stället, så man slipper ha en sån stor bunt med kablar.
Det som lyser under kortet är några ytmonterade lysdioder som jag fick hem nu i veckan. Köpta av Swech. Jag tänkte att man måste testa om de funkade, och det gjorde de ju.

Arbetsplatsen

Resultatet so far. Plus mina hemmabyggda pedaler. Från vänster. En klon av MXR Distortion +, Reboot Delay 2.5, och längst till höger en A-B switch. Längst uppe till höger i bild kan man även se en annan delaypedal jag byggt, ett PT-80, som jag hittade schema till på General Gadgets. Denna har dock ännu inte någon lysdiod, så den fick inte vara med.

I fronten kan man även se en vippbrytare som jag kan stänga av lysdioderna med. On/off-switch för hela burken finns på baksidan.

Det var vad jag hunnit med så här långt. Det är väl i stort sett klart, allt funkar som det skall. Men jag skall ta och jobba lite med på utseendet och fronten på burken. Så jag återkommer när jag hunnit med något nytt.