ser att vara seriöst byggd förutom några lödningar som inte ser mättade ut men verkar som de varit rätt generösa med kylpastan och de har säkrat fast brytare med smältlim antar att SEMKO krävde det

brytaren på handtaget är fastsatt med buntband , billigt så klart men går ju att förbättra med eltejp

slang o kabel är klädd av något tyg som suger till sig smuts o skräp från garagegolvet , men tål väl 60 grader maskintvätt antar jag

omkopplaren på fronten bestämmer hur lång fördröjnings tiden är på luften som efterkyler "handtaget" 2,5 eller 5 sekunder efter man släppt knappen
den ska matas med 4,5 kg:s tryck på luften och kräver 100 liter i minuten
men helt klart ett verktyg som är värt sina pengar men har bara kört på frihand och det är svårt att få fina snitt o hålla jämn hastighet men ska skaffa fler munstycken så jag kan testa mer hur tjock plåt den klarar
kan vara lättare att få snygga skär om man bygger ett stöd eller en arm som håller vinkeln mer stabil
är ju bäst om man börjar i en kant eller förborrar ett litet hål , start mitt på plåt sliter mer på munstycket eftersom gnistor o loppor studsar tillbaka
har inte bränt någon säkring än den behöver ju rejält med ström men har inte hårdtestat på högsta läget i så långa stunder
/ Minus
Front

Lim

Regulator / filter

Slanganslutningar

Handtag

Drossel

Kyltunnel

Data

Tillbehör skärm / borste = till soptunnan