Gamla grejor - avslutad
Gamla grejor - avslutad
Gör ett nytt försök. Ska rensa i källaren och har mängder med gamla kretskort fulla med komponenter. Vill inte kasta det. Kan skicka foton. 

Senast redigerad av peraked 11 mars 2009, 22:07:00, redigerad totalt 1 gång.
Re: Gamla grejor
Hinner inte fota förrän nästa vecka pga av kalas. Ngt ligger på Blocket under Övrigt i Eslöv.
Hmm, där hittar jag kogödsel eller julgranar, kan det vara något av detta måntro ?
-
Lägg in ditt inlägg när du har bilder. Utan vare sig beskrivning eller bilder så är ju inlägget fullständigt meningslöst.
Fyra poster på Blocket och han hittar bara kogödsel??? Börja uppifrån och gå sakta neråt.
Kogödseln är kvar men julgranarna har tydligen blivit överspelade. Några kretskort kan jag dock inte finna.
Misstänker att elektronrören på blocket är dina. Men det är ju inte riktigt det du refererar till i denna annonsen, så det är väl inte konstigt om det inte går att hitta? 

Få se om jag fixar det nu?

Vill som sagt helst inte kasta grejorna på tippen. Om någon är intresserad hör er på mejl.

Vill som sagt helst inte kasta grejorna på tippen. Om någon är intresserad hör er på mejl.

Senast redigerad av peraked 23 februari 2009, 09:57:25, redigerad totalt 2 gånger.