T: Någon som kan fräsa frontpanel?(klart)
T: Någon som kan fräsa frontpanel?(klart)
Jag behöver ha 20st frontpaneler frästa i 3mm aluminium. Måtten är 104 x 60 mm och det är 5 rektangulära hål och 6 runda hål. Ritning kommer senare i kväll. Pris? Jag finns i Stockholm.
Fixat Av Fagge...
Fixat Av Fagge...
Jag har ingenting att fräsa med, men det underlättar säkert för dem som har hurudana hörnradier du kan tänka dig (om några) på de rektangulära öppningarna. Omdu har nolltolerans är det kanske vettigare att t ex vattenskära i stället?
Du har dessutom många mått, men inte hörnhålens placeringar eller mått för hur de andra öppningarna skall vara placerade i höjdled. Det påverkar knappast priset, men i alla fall...
Edit: tänker för långsamt..
Du har dessutom många mått, men inte hörnhålens placeringar eller mått för hur de andra öppningarna skall vara placerade i höjdled. Det påverkar knappast priset, men i alla fall...
Edit: tänker för långsamt..
Hade väl eventuellt kunnat få tid över att köra några såna plåtar om det inte vore skarpa kanter i alla hålen för dom ställer till det en skvätt så att säga. Visst man kan ju köra dom i trådgnisten eller något men det är lite knepigare för den kan jag inte riktigt. 
Men om du trollar fram någon vettig lösning på radierna i de olika öppningarna kan jag kanske hjälpa dig, säkert fler på forumet som kan också.
Samt står du för material eller behöver man införskaffa det åt dig?
Mvh,
Viper

Men om du trollar fram någon vettig lösning på radierna i de olika öppningarna kan jag kanske hjälpa dig, säkert fler på forumet som kan också.
Samt står du för material eller behöver man införskaffa det åt dig?
Mvh,
Viper