Köpa fjäder - var?
-
-=Fullmoon=-
Köpa fjäder - var?
Tjenare.
Saknar en fjäder av smalare men längre modell. var tror ni man kan hita en mycket snarlik fjäder i butikerna i stan?
fjädern fyller en mycket viktig funktion.
har slarvat bort den jag hade.
Var tror ni man kan köpa en fjäder?
Saknar en fjäder av smalare men längre modell. var tror ni man kan hita en mycket snarlik fjäder i butikerna i stan?
fjädern fyller en mycket viktig funktion.
har slarvat bort den jag hade.
Var tror ni man kan köpa en fjäder?
-
-=Fullmoon=-
- prototypen
-
-=Fullmoon=-
-
-=Fullmoon=-
Du får väl kolla på motsvarande kontakter som sitter kvar, det brukar gå att fundera ut hur det ska vara då.
Å andra sidan är det oftast vacuumsidan som inte håller tätt på såna där, men det var kanske det du skulle fixa.
Det brukar även gå att dra ut pinnen pedalen trycker på, så den självjusterar sig när man släpper upp pedalen, just för att vacuumsidan är lite barnslig.
Å andra sidan är det oftast vacuumsidan som inte håller tätt på såna där, men det var kanske det du skulle fixa.
Det brukar även gå att dra ut pinnen pedalen trycker på, så den självjusterar sig när man släpper upp pedalen, just för att vacuumsidan är lite barnslig.
-
-=Fullmoon=-
Har fixat det. rände runt på 5 olika ställen i stna och till slut hittade jag en fjäder som skulle kunna passa. lite hådare men jag tror inte den är så hård så den börjar flytta pedalerna av sig själv.
Bläcket ska sitta som bilden visar. klurade en stund och såg att det var det enda rätta.
en ny brytare kostar 199kr om inte mer.
Bläcket ska sitta som bilden visar. klurade en stund och såg att det var det enda rätta.
en ny brytare kostar 199kr om inte mer.