Elektronik kunnig sökes....
Elektronik kunnig sökes....
Söker en "billig & enkel" lösning för kommunikation mellan förare & depå i långlopp på motorcyckel.
Jag har en ljudutgång på WT:n där jag önskar en ganska stark lampa istället för öronhögtalare.
Dvs... när depån trycker in talknappen på depå-WT:n tänds den lampan på förarens WT som sitter på hojen och lyser eller blinkar.... (önskvärt minst 10 sek)
Omvänt.. finns en "call" knapp som ger en ringsignal i alla WT på samma inställning.
Den knappen ska flyttas från WT till separat knapp som sätts på styret.
Dvs.. när föraren trycker på den knappen, ringer alla WT i depån..
Har kollat med alla jag känner & även ringt några företag, ingen som kan/vill.
Har ringt alla jag känner samt även kollat med några företag.
INGEN vill ta åt sig detta´.
Har fått det bekräftat att det går att sätta in..typ "relä" imellan dioder & WT.
Dock måste lampan ha egen strömförsörjning, ex. Nyckelringslampa, där relät fungerar som av/på knapp.
Kan erbjuda rimlig ersättning.
Ring... 070-4416444
Mvh
//
Benny
Jag har en ljudutgång på WT:n där jag önskar en ganska stark lampa istället för öronhögtalare.
Dvs... när depån trycker in talknappen på depå-WT:n tänds den lampan på förarens WT som sitter på hojen och lyser eller blinkar.... (önskvärt minst 10 sek)
Omvänt.. finns en "call" knapp som ger en ringsignal i alla WT på samma inställning.
Den knappen ska flyttas från WT till separat knapp som sätts på styret.
Dvs.. när föraren trycker på den knappen, ringer alla WT i depån..
Har kollat med alla jag känner & även ringt några företag, ingen som kan/vill.
Har ringt alla jag känner samt även kollat med några företag.
INGEN vill ta åt sig detta´.
Har fått det bekräftat att det går att sätta in..typ "relä" imellan dioder & WT.
Dock måste lampan ha egen strömförsörjning, ex. Nyckelringslampa, där relät fungerar som av/på knapp.
Kan erbjuda rimlig ersättning.
Ring... 070-4416444
Mvh
//
Benny
Inte helt säker på vad du är ute efter men som jag förstått det så vill du ha en lampa i instrumentbrädan som lyser när någon pratar och när föraren pratar så skall alla få denna lampa his sig?
Skulle kunna vara kul att fixa i mån av tid.
Frågan är bara när jag skulle få tid.
Hur många vill du ha?
Serier är kul tycker jag.
Skulle kunna vara kul att fixa i mån av tid.
Frågan är bara när jag skulle få tid.
Hur många vill du ha?
Serier är kul tycker jag.