5" TFT/LCD skärm sökes

Lysdioder, Optiska sensorer, Fiberoptik, Displayer, Lasrar, Optiska kopplare
TJosefsson

5" TFT/LCD skärm sökes

Inlägg av TJosefsson »

Jag letar efter en BILLIG 5tums TFT skärm till ett projekt jag håller på med. Den skall ha en vanlig Video ingång, vilket är vanligast på dessa små skärmar. Men givetvis är det ju ännu bättre om den klarar S-Video eller bättre signaltyper. Men kvaliten är inte det viktigaste till detta, utan priset! Det jag tänkt mig är om man kan hitta nån begagnad bärbar 5" TFT TV eller ännu hellre en 5" skärm för inbyggnad i nackstöd på bilar, dom har ju dessutom också videoingångar på dessa... Men jag har sökt efter begagnade och lyckas inte hitta någon alls, endast på ebay.com men där tillkommer ju frakt på lika mycket som skärmen kostar!

Det som är viktigast på denna skärmen är att den har någon form av videoingång, är så tunn som möjligt och är billig! Och med billig menar jag till ett pris mellan 4-600kr! Har hittat innan, men den är tyvärr sönder så jag måste hitta en ny!!

Tacksam för all hjälp jag kan få, kanske är det någon här på forumet som har en liggandes till salu?

Mvh
thepirateboy
EF Sponsor

Inlägg av thepirateboy »

Kan det här va nåt, har haft den i labbet när jag repar diverse boxermottagare. 5 tum står det på baksidan. Tror jag har nån fjärr nånstans också. (bilden är dålig pga. kamerablixten)

Bild
TJosefsson

Inlägg av TJosefsson »

ABSOLUT! Det är precis något sådant jag är ute efter, förmodar att den "endast" har vanlig video ingång va? Spelar ingen roll, bara undrar dock...
Har du dimensionerna på den? Och eventuellt om du hade kunnat ta ett par närbilder från lite olika håll hade jag varit mycket tacksam!

Hur mycket vill du ha för den?
thepirateboy
EF Sponsor

Inlägg av thepirateboy »

Ja det är bara vanlig video in + analog tv-mottagare.

Dimensionerna är ca 125x150x30mm.

400 inkl. frakt vill jag ha.

Bild

Bild
Skriv svar