Igentligen hade jag väll inte behövt skapa en egen tråd men man faller ju lätt för grupptrycket. Har fått för mig att folket här gillar bilder så det blir nog mest såna. Fick hem paketet från posten idag, j**la posten. Såklart kom paketet hit men vände till närmaste postcentral för att komma hit som privatpaket. Inte mycket att göra men vi kunde ha byggt hela helgen, tjejen å andra sidan var nog glad för det

Nämnde jag bilder?

Började såklart att packa upp och det såg mycket bra ut.

Har hört att jag är pedantisk.

Jag har ingen aning om vilken ordning det är tänkt så vi hoppar bara rätt in i det hela.

Hålen i sidan på bordet saknades, ett 6mm borr och 20 sekunder senare var det så här snyggt

Med bordet nästan klart körde vi vidare med nya delar. Inget i någon genomtänkt ordning såklart.

En liten bit till på vägen...

De delar som ska limmas har vi limmat samtidigt som vi byggt. Den här biten har legat i press ett tag och är klar att användas.

Inga lysdioder här inte... Tänkte sno iden från Madmodder och sätta en ytmonterad historia eller nått sånt under.

Skruvarna tar i bottenplattan så en snabb runda med dremeln så var det så fixat. Skulle kanske kunna göra det snyggare men det är fullt tillräckligt.

Så långt så började jag sätta ihop lite smågrejor...

Som t.ex. kullagerna. Lite lurigt med hur det ska se ut men en snabbrunda till forumet så var saken biff. Få passa på att tacka de som lagt upp bilder innan

Den här biten är lite lurig att limma. Skulle nog igentligen behöva fler tvingar men det här var vad som fanns till hands.

Så var den delen klar... Nästan iaf.
Kunde inte bygga mer för dagen, dags att gå hem med andra ord...