Någon som vill göra ett litet kort åt mig?
- Illuwatar
- Kontakt:
Någon som vill göra ett litet kort åt mig?
Skulle behöva få hjälp med att göra ett PCB till en Xilinx-programmerare. Det är ett simpelt enlagerskort med storleken 59 x 51 mm. Totalt 70 hål (borrning kan jag fixa, behöver bara etshjälpen). Jag har filen i Protel2004-format, men om något annat format önskas så kan jag fixa det.
Det finns många här på forumet som har möjligheten att köra ett kort då och då och som kan klämma in detta i sin produktion. Den som gör detta stödjer dessutom mig i arbetet med MiniITX-Minimig'en. Självklart får den som gör detta ersättning för material, jobb och frakt.
Det finns många här på forumet som har möjligheten att köra ett kort då och då och som kan klämma in detta i sin produktion. Den som gör detta stödjer dessutom mig i arbetet med MiniITX-Minimig'en. Självklart får den som gör detta ersättning för material, jobb och frakt.
-
- EF Sponsor
- Illuwatar
- Kontakt:
Den där ynka millimetern går bra att ta bort - kortet har en del marginal runt om. Filformatet är "PCB Binary" - det är inte omöjligt att det är bakåtkompatibelt. Protel 2002 har jag ingen erfarenhet av. Annars finns "PCB 3.0 Binary" och "PCB 4.0 Binary" att välja på. 1 mm laminat låter lite tunt, men det kan gå då kortet inte är så stort.
-
- EF Sponsor
-
- EF Sponsor