Hittade det på ELFA fast där kostar dom ca 200kr, vilket är lite dyrt..
IC clip
Satt och dreglade över den här auktionen här om kvällen, men det skulle ju vara en mardröm att ordna ett gruppköp och sortera upp den där högen...
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0151476444
Fyndade riktigt på Ebay för ett tag sedan. Fick tag i ett gäng clips i nyskick både för dil och soic/smd för typ 50 kr ink. frakt till Sverige. Ingen annan bjöd. Osannolik tur. Hade gått på 1500 spänn från Elfa
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0151476444
Fyndade riktigt på Ebay för ett tag sedan. Fick tag i ett gäng clips i nyskick både för dil och soic/smd för typ 50 kr ink. frakt till Sverige. Ingen annan bjöd. Osannolik tur. Hade gått på 1500 spänn från Elfa

- prototypen
Vad ska man med en sådan till??
Jag har 2 st sedan 30 år, den ena sitter fast i en testutrustning och den andra bara ligger. Det där är ett typiskt nybörjar "måste ha" grej. Det blir precis lika trångt vid mätning och när man rör något så endera blir det kortslutning eller så lossnar det. Ska man mäta mycket och länge på en pinne så löd fast en tråd på pinnen.
Prototypen
Jag har 2 st sedan 30 år, den ena sitter fast i en testutrustning och den andra bara ligger. Det där är ett typiskt nybörjar "måste ha" grej. Det blir precis lika trångt vid mätning och när man rör något så endera blir det kortslutning eller så lossnar det. Ska man mäta mycket och länge på en pinne så löd fast en tråd på pinnen.
Prototypen
Jag är fortfarande jävligt sugen. Dock får jag inte pengar förän den 25e, och jag har ingen som helst aning om hur stor den lönen är. Får jag en pissig lön lär det bli tight att ha råd med det här. 
Jag är väl första hand ute efter ytmonterat, men självklart skadar det ju aldrig med en uppsättning DIL, eller varför inte två... eller kanske tre uppsättningar?

Jag är väl första hand ute efter ytmonterat, men självklart skadar det ju aldrig med en uppsättning DIL, eller varför inte två... eller kanske tre uppsättningar?

- Mizzarrogh
--------------------------
S $164.49
Place Bid >
End time: 1 hour 24 mins (Aug-19-07 12:33:47 PDT)
Shipping costs:
US $15.00
------------------------
Edit: Men Behöver inga just nu för egen del.
S $164.49
Place Bid >
End time: 1 hour 24 mins (Aug-19-07 12:33:47 PDT)
Shipping costs:
US $15.00
------------------------
Edit: Men Behöver inga just nu för egen del.
Senast redigerad av Mizzarrogh 19 augusti 2007, 20:11:49, redigerad totalt 1 gång.