"Störa" ut högtalare
"Störa" ut högtalare
Hej!
Satt och funderade på en sak. Går det att störa ut högtalare? Rent tekniskt, för det är så här att min granne vägg i vägg spelar ett sju-h*lvetes högt så jag orkar inte me det längre och vill skoja med han genom att störa ut musiken.
Går det att göra detta? Helst nåt enkelt.
//Patrik
Satt och funderade på en sak. Går det att störa ut högtalare? Rent tekniskt, för det är så här att min granne vägg i vägg spelar ett sju-h*lvetes högt så jag orkar inte me det längre och vill skoja med han genom att störa ut musiken.
Går det att göra detta? Helst nåt enkelt.
//Patrik
- prototypen
- JimmyAndersson
- Kontakt:
emp eller nemp kanske?? alltid lika kul att försöka
börja med en gsmtelefon och riktantenn och ring till dig själv eller någon du känner och kolla om stereon är mottaglig för yttre påverkan
annars, 10kw slutsteg, 18" horn som går ned mot 14 hz, tongenerator som klarar 14 hz, fjärrkontroll med lång räckvidd
eller, borra dig in i lägenheten ha en slang som du kan styra och antingen mjuka upp högtalarkonerna eller in med lite vatten/saltsyra/väteperoxid i förstärkar lådan, tycker däremot inte om att förstöra elektronik för att ägaren är ett arcsle
effektivast är dock alltid påknackning och och med ett järnrör

börja med en gsmtelefon och riktantenn och ring till dig själv eller någon du känner och kolla om stereon är mottaglig för yttre påverkan

annars, 10kw slutsteg, 18" horn som går ned mot 14 hz, tongenerator som klarar 14 hz, fjärrkontroll med lång räckvidd
eller, borra dig in i lägenheten ha en slang som du kan styra och antingen mjuka upp högtalarkonerna eller in med lite vatten/saltsyra/väteperoxid i förstärkar lådan, tycker däremot inte om att förstöra elektronik för att ägaren är ett arcsle
effektivast är dock alltid påknackning och och med ett järnrör
- 13th.Marine
- EF Sponsor
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Bryt dig in och häll i surströmming, smörsyra eller annat riktigt äckligt i basportarna, kommer nog både förstöra högtalarna och göra att han inte vill spela så mycket. Sen om han kommer och gnäller så säger du ju bara att skitmusik luktar skit helt enkelt.
Edit: Förlåt men jag tyckte tråden hade börjat spåra, så jag spädde på.
Edit: Förlåt men jag tyckte tråden hade börjat spåra, så jag spädde på.