Jag har beställt prover från Maxim/Dallas. Jag beställde 3 olika 1-w temp.givare, 2 av varje (antalet var föreslaget på ordern). Jag fick ett mejl tillbaks där det stod:
"Please note that we are unable to immediately process your order as the following part(s) require Business Manager authorization"
Någon som har varit med om detta?
Sample från Maxim/Dallas
dom få gånger jag samplat har det bara tagit några dagar innan det kommit fram
det där med koll är troligen att någon tar en manuell titt på motivering eller så kanske det var dyra prylar? eller sådant som hobbyfolk brukar vilja sampla?
en fråga är ju hur villiga dom är att skicka ut prylar
förr så skickade dom ju utan att fråga om man var reggad och inne i systemet
hadde en som råkade ut för det och kunde inte ta sig ur, det damp ner ett kuvert i månaden ungefär med en låda ickretsar med tillbehörande datablad, det var innan internet var vida spritt, kan ju säga att jag inta hadde något emot det då jag fick nya leksaker med jämna mellanrum
det där med koll är troligen att någon tar en manuell titt på motivering eller så kanske det var dyra prylar? eller sådant som hobbyfolk brukar vilja sampla?
en fråga är ju hur villiga dom är att skicka ut prylar
förr så skickade dom ju utan att fråga om man var reggad och inne i systemet
hadde en som råkade ut för det och kunde inte ta sig ur, det damp ner ett kuvert i månaden ungefär med en låda ickretsar med tillbehörande datablad, det var innan internet var vida spritt, kan ju säga att jag inta hadde något emot det då jag fick nya leksaker med jämna mellanrum