C-tec kontakt
- prototypen
C-tec kontakt
Skulle behöva en till kontakt (den till höger) för andra klämmor till batteriladdaren.
Är det någon standard eller är det special?
Protte
Är det någon standard eller är det special?
Protte
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Re: C-tec kontakt
Har ingen aning om den heter nåt men den finns ju att köpa på tex claso: https://www.clasohlson.com/se/Laddkabel ... 6/p/51-145
- prototypen
Att det var så enkelt, men den finns inte i butik, får beställa från centrallagret.
Protte
Protte
Ser också förvillande lik ut de som sitter på cotech laddare, de säljer de också lösa kontakter till. Supersmidigt att bara trycka i en kontakt när de begravt batterierna djupt in i skotrarna...
- prototypen
Lite småirriterat, när kontakten från CO damp ner i brevlådan råkade jag passera den andra C-tec laddaren och där i ett buntband så hänger en ……..tada en sladd, suck.
- Klas-Kenny
Ja, båda de jag köpt har det följt med en kabel med krokodilklämmor och en med ringkabelskor.
- MadModder
- Co Admin
- Kontakt:
Antar att det där är helgjutna kontakter?
Har en äldre ctek och den har såna här kontakter: Vilket inte är något vidare för de blir väldigt varma.
Förslag på bättre kontakter jag kan byta till?
Har en äldre ctek och den har såna här kontakter: Vilket inte är något vidare för de blir väldigt varma.
Förslag på bättre kontakter jag kan byta till?
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Dom gamla är inte bra nej, på en laddare har jag "stelopererat" och helt enkelt klippt kontakten och lödit kablarna.
Även dom nya blir varma när dom blir gamla, inte lika illa som den äldre typen dock.
Även dom nya blir varma när dom blir gamla, inte lika illa som den äldre typen dock.