Tjenare
Har letat runt lite överallt på nätet för att försöka hitta någon med snarlikt fel som mig men tyvärr har jag fastnat. Det är så att ja har fått ett bord ifrån jobbet som ett höj och sänkbart skrivbord ifrån Kinnarps. Bordet har 3st ben som jag kopplar in i ett styrdon (LogicS-3-SUS-ELV) samt ström och en liten dosa för att höja och sänka bordet. Har haft snarlika Kinnarps bord förut och vet att man ibland behöver köra ner det i botten och hålla ner knappen i ca 10sek för att nollställa det.
Mitt problem nu är att bordet går enbart att höja och inte sänka. Har testat att hålla ner knappen för att sänka bordet i 10sek och då sänka bordet ca 2cm, dock händer inget mer efter det. Om jag försöker göra samma sak igen så går bordet först upp 2cm för att sen gå ner 2cm. Har testat att hålla ner båda knapparna samt testat att hålla ner en knapp och dra ut strömmen samtidigt, men detta har inte gjort någon skillnad utav vad jag kan se. Har ett extra ben som ja har testat med, alltså bytt ut varje ben för att se att det inte är en motor som är dålig.
Uppskattar verkligen all hjälp jag kan få gällande mitt problem! Kan få tag på fler styrdon på jobbet för att se så att donet inte är dåligt. Men inget jag har testat ännu.
Mvh
Gustav
Kinnarps LogicS-3-SUS-ELV går bara att höja
Kinnarps LogicS-3-SUS-ELV går bara att höja
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.