Göra egen Nätkabel!!
karldtedt, dubbelposter gör enligt mig iaf texten mera irriterande att läsa. Har man en topic som de intresserade läsarna redan kollat genom ser de inte om man ändrar inlägget. Därför måste man mer eller mindre dubbelposta för att tråden skall markeras som oläst.
Men om tråden är bara några timmar gammal har troligtvis inte alla intresserade läst genom den, dvs den är oläst för dem ändå.
danei, Nej, det är inte mitt forum. Forumet är gemensamt för alla medlemmar.
Alla problem är problem. Vad man klassar som minst och störst varierar mellan person och person. Dock tar oftast de minsta problemen minst tid. Pga att jag inte har oändligt med tid är det oftast dessa problem jag tar i.
Nåja, skall inte dra detta mer offtopic.
Men om tråden är bara några timmar gammal har troligtvis inte alla intresserade läst genom den, dvs den är oläst för dem ändå.
danei, Nej, det är inte mitt forum. Forumet är gemensamt för alla medlemmar.
Alla problem är problem. Vad man klassar som minst och störst varierar mellan person och person. Dock tar oftast de minsta problemen minst tid. Pga att jag inte har oändligt med tid är det oftast dessa problem jag tar i.
Nåja, skall inte dra detta mer offtopic.
-
-
-
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Standard när man monterar en stick-kontakt är att jord-sladden (den gröngula) ska vara längst. Sedan ska en av de andra (t.ex den blå) vara någon cm längre än den andra (t.ex den bruna.) På detta sätt blir det minst chans att det blir kortslutning i kontakten om något skulle lossna. Eftersom jord-ledaren då är längst så sitter den kvar, förutsatt att man har skruvat fast den ordentligt.
Grattis till en lyckad kabel förresten.
Grattis till en lyckad kabel förresten.

-
-
-