Enkel USB-ansluten display #3
Den är ju gratis?PHermansson skrev:Denna använder jag i min variant:
Kortade ebay-länk
Tänk på att frakten är dyr bara...
Vad är det för osäkert med leveranserna från Kina?
Fractronics vet jag många som handlat av utan problem.
- Illuwatar
- Kontakt:
I morgon bitti går det första lasset med brev. Jag uppdaterar listan på sidan 4 med denna info så ni kan se när ert kit är skickat. Det står ett (s) vid dessa. Betalning gör ni som tidigare nämnts när ni får brevet. Skriv ert EF-alias på betalingen så jag vet vem som har betalat. Detta kommer att synas som (b) på listan...
Pern och elosh: ni får gärna komma med era adresser, annars kan jag inte skicka något till er.
Pern och elosh: ni får gärna komma med era adresser, annars kan jag inte skicka något till er.
Har emailat den tidigare, men jag skickar ett pm med.Illuwatar skrev: Pern och elosh: ni får gärna komma med era adresser, annars kan jag inte skicka något till er.
- EDIT :
Kanske beror det på att du har mig på 2 olika ställen i listan.
Pern - 1 kit (a)
Pern - 1 monterad
Det är bara ett monterat jag skall ha. Iaf just nu

Flikar bara in med en kommentar ang. leveranser från Kina.
Det är så att från 1:a Juni till sista Oktober så är det rätt mycket restriktioner på vad som får skickas ut ur kina. Bland annat elektronik är det mycket som inte funkar att skicka.
Läste detta på en notis hos China Post förra månaden. Detta verkar dock bara gälla den "vanliga" postgången. China Post, EMS, osv. Båtfrakt verkar vara lättare att få iväg.
Anledningen dom angav när vi frågade var att det berodde på OS. Fler frågor än så var dom inte pigg på att bry sig om att svara på. (Förmodligen hade personalen ingen aning om svaret ändå)
EDIT:
Detta verkar gälla mest färdiga produkter inom elektronik.
Jag kunde skicka kretsar och LCD displayer utan problem även i Juni. Men med bland annat en ritplatta (Wacom) så var det stopp. Så även när jag skulle skicka laptop-batterier och några HD-kabinetter.
Det är så att från 1:a Juni till sista Oktober så är det rätt mycket restriktioner på vad som får skickas ut ur kina. Bland annat elektronik är det mycket som inte funkar att skicka.
Läste detta på en notis hos China Post förra månaden. Detta verkar dock bara gälla den "vanliga" postgången. China Post, EMS, osv. Båtfrakt verkar vara lättare att få iväg.
Anledningen dom angav när vi frågade var att det berodde på OS. Fler frågor än så var dom inte pigg på att bry sig om att svara på. (Förmodligen hade personalen ingen aning om svaret ändå)
EDIT:
Detta verkar gälla mest färdiga produkter inom elektronik.
Jag kunde skicka kretsar och LCD displayer utan problem även i Juni. Men med bland annat en ritplatta (Wacom) så var det stopp. Så även när jag skulle skicka laptop-batterier och några HD-kabinetter.