Elscooter/moddningar/förbättringar.

Elektronikrelaterade (på komponentnivå) frågor och funderingar.
Användarvisningsbild
l2t
Inlägg: 2657
Blev medlem: 14 september 2010, 22:14:53
Ort: SKåne igen!

Re: Elscooter/moddningar/förbättringar.

Inlägg av l2t »

Nu är det fart på laddningen i alla fall.
Ska sätta en laddport längre uppe på styrstången, inte roligt att krypa på golvet varje gång man ska ladda.

Fungerar väl bra om man bara ska ladda en gång i veckan kanske.

IMG_20260621_120349477.jpg
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skriv svar