Nu är det fart på laddningen i alla fall.
Ska sätta en laddport längre uppe på styrstången, inte roligt att krypa på golvet varje gång man ska ladda.
Fungerar väl bra om man bara ska ladda en gång i veckan kanske.
Elscooter/moddningar/förbättringar.
Re: Elscooter/moddningar/förbättringar.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
