Du har säkerligen rätt. Jag återger bara vad jag fått höra, då e de tur att man lär sig nåt nytt varje dag=)
Hursomhelst, bruset är borta och detta forums problem ur världen. Det enda som behövdes va lite andra kablar och ändrade ljudnivåer.
USB - DAC
-
- JimmyAndersson
- Kontakt:
-
Hehe.. har nog tillräkligt med ÄNDER..
Självklart kommre jag att visa upp vad jag ska bygga med dom.. Funderar lite på en kamera i spjälsängen.. så man kan ha lite koll på lilla Wilma
Men det blir nog först efter jul då man redan har fullt upp som det är..
Men man kan ju alltid försöka hitta lite datablad och sånt..
Funderar lite på hurvida det blir om man filmar med ccdn.. eller om den ska ta kort typ nångång i sec och skicka till displayen som självklart är bärbar.. hur som helst måste man ha fram datablad innan det går att göra nåt alls..
Men men.. tror inte att det blir så mycket grejande ikväll ska in och titta på lilla underverket

Självklart kommre jag att visa upp vad jag ska bygga med dom.. Funderar lite på en kamera i spjälsängen.. så man kan ha lite koll på lilla Wilma

Men det blir nog först efter jul då man redan har fullt upp som det är..
Men man kan ju alltid försöka hitta lite datablad och sånt..
Funderar lite på hurvida det blir om man filmar med ccdn.. eller om den ska ta kort typ nångång i sec och skicka till displayen som självklart är bärbar.. hur som helst måste man ha fram datablad innan det går att göra nåt alls..
Men men.. tror inte att det blir så mycket grejande ikväll ska in och titta på lilla underverket