Vicke: jag förstår att du blir lite lack, men förstå en sak, det här är ett forum som till stor del består av fattiga studenter, ungdommar som precis upptäkt att elektronik kan vara kul men också slipade gamla rävar som inte finner något hedervärt i att försöka tjäna så mycket som möjligt... (nu säger jag inte att du försöker skinna någon, 160:- är inte speciellt bra förtjänst med tanke på det jobb som du säkert skulle lagt ner).
MEN... i det här forumet försöker alla hjälpas åt att hitta bästa möjliga produkt för minsta möjliga peng! (som jag upplever det i alla fall). Så jag tror inte att Uttis prisförslag var menat att såra eller påstå att du var dyr, det var helt enkelt ett alternativ (som kanske inte blir av?) Det skulle ju vara ganska surt för någon ung kille eller tjej som precis lagt ner tre månaders inkomst (månadspengen) på en pryl som någon sen kan erbjuda lite billigare, även om det bara handlar om tior (kan vara mycket när man är ung)

Så alla dessa utsvävningar på alternativa produkter handlar egentligen också om samma sak, att dom som är oerfarna/okunniga skall få hjälp att hitta alternativ som kanske räcker till deras behov och passar deras ekonomi bättre...
Jag tycker din MPG var både intressant och prisvärd, men jag har andra planer på MPG (får se om det lyckas och funkar bra). Så mitt råd till dig är: Erbjud din MPG till det pris du vill ha, dom som litar på att just din service är vad dom vill ha och tycker ditt pris är okej kommer att kontakta dig. Andra kanske handlar av Uttis om han lyckat hitta en liknande till bättre pris (?) Men jag tror i slutändan att dom du vill ha som kund ändå förstår skillnaden på äpplen och päron (dvs. skillnaden på din och andra MPG:er) och därför köper den produkt som passar deras behov.
/PeterH