Antingen ligger den bakom någon plåtdel, eller så är jag helt dum.
Det finns en plastkåpa av svart plast på höger sida i bagaget, kanske är den? Ser dock inte hur man skall ta bort den, och ser mer ut som någon ventilationsgrej.
Det enda elektroniska jag ser på höger sida är lyktorna.
Felet med att ingen +12V kom fram var kabelanslutningen till ackumulatorn. Det var som jag gissade, att kabeln vibrerat av från kabelskon, den satt bara fast med några enstaka fintrådar. Jag fäste den noggrant med buntband så att den inte skulle göra så, men hjälpte inte. Nu sitter den ordentligt fast iallafall!
EDIT: Kan ju lägga till så mycket om funktionaliteten, att den är riktigt smidig att använda, så jag kan rekommendera produkten. Lite knepig att installera kanske om man inte vet exakt hur man gör, men det är ju bara roligt att tänka lite.

Räcker nu att lägga på blåtand på telefonen när man går in i bilen (eller ha på det hela tiden). Några sekunder efter att tändningen är vriden på så är telefonen automatiskt ansluten till den.
Finns en massa funktioner som prioritering av användare. Finns två användare som använt enheten i bilen med bluetooth på, så väljer den en av användarna, den som man programmerat att har högre prioritet.
Smidigt!
Att allt är integrerat i en knapp och en rulle runt knappen gör användningen också bekväm. Kanske lite väl mycket billig-plast-känsla i knappen, men det får man väl leva med.