Ahh, kanske skulle ha förklarat lite bättre...
Det är det jag tänkte ha dom två faders som ligger med ett mellanrum från andra till.
Det bordet jag har mest erfarenhet är Jands Event 24, på det så programmerar du upp en minnesbank, sedan stackar du upp den på två faders och använder flash-knapparna under dom som GO och BACK knappar, faderna kontrollerar då fadningen mellan dom, drar du ner den vänstra till noll och trycker på go så kommer den andra att fadas ner medans den första inte kommer att fadas upp om du inte drar upp den manuellt, och samma sak åt andra hållet, normalt sett så drar man upp dom till 100% och kör med dom programmerade fadningstiderna.
Detta för att stega framåt mellan dom programmerade minnena.
Jag har också lite tveksamheter mot pekskärmar, dom jag har använt har inte kännts precisa nog för att jag skulle vilja köra en live-show på dom, vad händer tillex om man råkar nudda handleden emot, whops så hoppade pekaren och klickade på något helt annat... men mest så har det varit problem att dom inte alltid märker exakt var man trycker utan tar lite fel, fungerar för knappar, men jag tycker det känns jobbigt när det är staplar man ska dra upp (typ faders)...
Mycket av anledningen till att man vill ha riktiga, fysiska faders sitter ju i fingertoppskänslan också
Grab-funktionen är mycket smidig, japp, däremot är vissa andra delar av bordet en ren mardröm i komplexitet...