Robert DIY?!MiaM skrev: ↑7 november 2024, 00:16:23 Önskar att det fanns färdiga sätt att som tittare klicka på några knappar för att ge olika Youtubers kritik. Till exempel så finns det en enda kanal som verkar helt fokuserad på de gamla Volvomodeller jag har några av, 850-C70/S70/V70 gen1, och hans videor är bra eftersom de visar sånt som inte finns nån annan stans, men de kan vara helt omöjliga att följa för den som inte riktigt hittar. Minns att jag tittade, tittade och tittade på hans videor där han mekar med fyrhjulsdriften, och fick verkligen leta, leta och leta på min bil för att hitta var den del han mekade med sitter fysiskt på bilen, för han gör ett klipp och plötsligt är kameran inzoomad på nån detalj. Plus att han har för långa intros/outtros (minns inte om det var båda eller bara ena).
Har samma klagomål, det blir ibland riktigt svårt att fatta. Men ibland har han precis rätt info också.
På Saab 900 sidan är man bortskämd med Terje Normann, långa videos men detaljerade och man ser det man behöver.