Jag blir så irriterad.
Det absolut SÄMSTA med att lära sej från tutorials är ju att det är envägskommunikation.
Nu har jag suttit och tittat några timamr på en snabbpratande pakistanier(?) som gör en motor, man får pausa och backa för att
hänga med, men det är ju okej.
Plösligt kommer man till en situation när han gör mirror på en sak, och får ett vettigt avstånd, men jag får ett nollavstånd.
Jag gör alltså EXAKT samma sak som han gör..
Antagligen har jag missat nåt tidigare, men nu har jag tittat igenom typ 30-40min innan och hittar inte felet.
Det är säkert skitenkelt.. ..om man hade haft nån att fråga, typ "varför blir det såhär ?" "Aha, det är för att du inte.."
men det går ju inte med en tutorial.. och jag kommer ju inte vidare om jag inte löser det.
AAAARGGHHHH. Sånt här gör mej EXTREMT frustrerad.
Lite som när jag försökte lära mej elgitarr med rocksmith, och jag tycker jag gör exakt som läraren, men rocksmith säger att det är fel,
jag försöker och försöker tills fingrarna blöder (bokstavligen), efter ett par dagar när den flinande läraren bara säger att "lets try again" för
tusende gången vill man ju bara ta gitarren och köra ner i halsen på honom och be honom dra åt helvete sen.
En mänsklig lärare hade ju antagligen kunnat sagt typ "Men du måste ju göta såhär" och visat, exakt samma sak som nu.
Sånt här gör ju att jag tappar gnistan totalt.
Jag fick ett liknande problem innan, men då kunde jag backa (ctrl-z) låångt bakåt och göra om de typ 20 senaste stegen och kunde hitta felet, jag hade missat
och klickat typ 0,5mm fel varvid två linjer inte satt ihop, helt omöjligt att se då, men jag insåg att det var problemet och efter att ha gjort om alla stegen igen
så funakde det sen. Samma sak där, en människa hade kunnat se det direkt,.
Nu hittar jag fan inte vad jag gör för fel och jag är tämligen less på den där pakistaniern