Ja, jag skrev nyss ett mail till säljaren.
- [VISA]
- Den här Multimetern såldes av er, med manipulerade bilder som tydligt visade att den har färgdisplay, men den har monokrom skärm. Har sparat skärmdumpar som bevisar att ni vilseleder kunderna med fejkade bilder. Jag känner mig lurad, och kräver att ni stryker fakturan på detta instrument. Ni kan få instrumentet tillbaks om ni vill, men då får ni stå för returfrakten. Visst kan jag behålla det, men det är skamligt av er att använda bilder som visar att det är färg när det inte är det. Jag vägrar därför betala fakturan, och kommer att kontakta Amazon om vi inte kommer överens. Jag vill inte bråka, men rätt ska vara rätt. Bästa hälsningar /Ingemar Larsson
Varför lägger jag upp "problemet" här? För att jag månar om mina kamrater, och vill varna för "fusket"
Möjligt att någon tycker jag är dum i huvudet, men då är jag väl det. Så här får det då fan inte gå till.
Som om vi Svenskar är så pantade att vi bara blundar/köper fusket utan att protestera? Aldrig i livet.
Nåväl, jag är glad ändå. Det snöar som fan i Ystad just nu, äntligen!
@Papabear Nej, har kollat noga, och det är monokromt så långt ögat kan se, inga aktiverbara färger.
Inget Megaproblem, men fusket stör mig.