Nu står den nya motorn och går på lägsta varvtalet, jag inbillar mig att det är bra att köra in den nån timme så.
Rätt eller fel?
Under tiden skruvar jag isär den gamla och kollar lite.
Börjar i överkant:
IMG_2756.jpg
Under locket sitter en gummiduk med tre små skruvar:
IMG_2757.jpg
Sen ser man ett lager i massa fett.
Kylningen går i höljet och vänder i underkant, inte nån stor volym direkt med det verkar funka.
IMG_2758.jpg
I underkant ser det ut så här:
IMG_2759.jpg
Ringen går inte att skruva längre än hit, det är olika stigning på gängorna.
IMG_2760.jpg
Nästa bit sitter med fyra skruvar, här får jag nog utfärda en VARNING till alla som har sån här spindel och kyler med vatten.
Det finns ingen tätning nån stans utan vatten kan krypa in till lagret.
Mitt lager har fått lite rost på sig av min dimmkylning.
IMG_2761.jpg
Sen har jag inte skruvat mera, ska ta bort skruvarna till botten och se vad som händer.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.