Vart får man snabbt tag på en 10mm lång pinnfräs?
Re: Vart får man snabbt tag på en 10mm lång pinnfräs?
Ja ja tecno, vi vet.
Det är bara det att man inte är lika intresserad av att ringa dem innan man sett vad de har i shoppen. Och väl där så hittar man inte så lätt numret. Tex normalt om man klickar på loggan längst upp till vänster så kommer man till startsidan, den som du hänvisar till. Men inte i det här fallet. Sedan hade de kunnat ha ett nummer under "Kontakta oss". Jag upptäckte dock nu att det finns EN väg tillbaka till startsidan, om man klickar på "Hem" typ näst längst upp till höger ("Back" fungerar också).

- tecno
- Ort: Sparreholm, Södermanland N 59° 4.134', E 16° 49.743'
- Kontakt:
Det är fm så att han har mer än vad som finns upplagt i 'butiken', slå en pling och lyssna.
Agwan orkar du vänta o vill spara några kronor så köp HM fräsar från ctctools.biz - de har visat sig fungera ypperligt.
Tack för tipset NeoTech, de ser ut att ha fina priser. Dock har jag bråttom denna gång.
Och hur bra är det med HM och alu? Jag har en pinne HM här som jag skulle kunna köra med, men när jag provade så fick jag bara gegg efter 1cm. Såg inte det som möjligt att ändra varvtal/matning för att bli av med den.
Jag har beställt nya från Tyskland av samma typ som jag först körde med och som kommer någon gång i slutet av veckan, som backup. Idag kör jag så långt jag når med de verktyg jag har.
Skall slå en signal till tecnos tips imorgon för ett försök där att få tag på en vettigt prissatt lång pinne.
Och hur bra är det med HM och alu? Jag har en pinne HM här som jag skulle kunna köra med, men när jag provade så fick jag bara gegg efter 1cm. Såg inte det som möjligt att ändra varvtal/matning för att bli av med den.
Jag har beställt nya från Tyskland av samma typ som jag först körde med och som kommer någon gång i slutet av veckan, som backup. Idag kör jag så långt jag når med de verktyg jag har.
Skall slå en signal till tecnos tips imorgon för ett försök där att få tag på en vettigt prissatt lång pinne.
- Retroperra
- Kontakt:
Det beror nog på var man bor, eller åtminstone var man handlar allafall.Dr. Rob skrev:Man kan helt enkelt inte bara åka någonstans och handla metaller över disk, som förr i tiden..
Har i Sundsvall går det utmärkt att handla över disk. Pruta kan man också