ETA:s elektronikauktion 2011
- anders_bzn
- Kontakt:
Re: ETA:s elektronikauktion 2011
Komplett lär den inte bli, det har väl aldrig någon lista blivit. Inte när jag varit där. Sista ändringarna brukar väl alltid komma kvällen innan spektaklet!
komplettare än detta iaf, bilder brukar det faktiskt finnas
listan är ju dock bara en hint om vad som komma skall, så har det ju alltid varit

listan är ju dock bara en hint om vad som komma skall, så har det ju alltid varit
Yes! Nu är sidan uppdaterad igen med lite nya objekt med bilder på de flesta av objekten. 

Sällan har jag sett så många snygga lådor!

Senast redigerad av dar303 13 november 2011, 21:06:17, redigerad totalt 1 gång.
- Klas-Kenny
Gott om mätinstrument som skulle vilja bo i mitt labb såg jag... 

Häromdagen återhittade jag en skilsmässolåda jag köpte för ett par år sedan. Den innehåller delar av en gammal militär radaranläggning! Själva magnetronen är kvar (men ja man behöver väl drivare till den med hög spänning antar jag). Köpte för att jag ville åt de snygga trälådorna...MiaM skrev:Lilla skilsmässolådan - fixas enkelt av den händigeblueint skrev:
Det enda jag vet om årets auktion är att det kommer att vara mycket gammal radio/etc utrustning eftersom de fått en hel pall av saker från radiomuseet.
- tecno
- Ort: Sparreholm, Södermanland N 59° 4.134', E 16° 49.743'
- Kontakt:
Synd att det är så långt borta, blir dyrt att åka och övernatta 

- Klas-Kenny
Hur fungerar det med biljetterna, är de bara "symboliska" eller kostar en biljett något?
Biljetterna kostar en symbolisk summa.
De ger bara förtur i kön så de är inte nödvändiga för att komma in, men de ger en chans att placera sig optimalt
De ger bara förtur i kön så de är inte nödvändiga för att komma in, men de ger en chans att placera sig optimalt

Det är faktiskt jag som sålt biljettter de senaste åren förutom förra året då jag var bortrest. Kommer inte riktigt på vad vi brukar ta men runt 20 kr eller något sådant. Tanken är den att de som vill ha sittplats kan köpa en biljett för att bli insläppta lite innan det fria insläppet.
Chansen är ganska stor att jag sköter insläppet i år igen så kom gärna och hälsa på
.
Chansen är ganska stor att jag sköter insläppet i år igen så kom gärna och hälsa på

De två gånger jag har gått (förra året och en gång innan dess) så har det varit ganska lugnt att få sittplats, även om man inte fick sitta längst fram.
- anders_bzn
- Kontakt:
Vi brukar hänga längst fram i kön för platsbiljetterna... Mest för sakens skull!
Det är ingen från Linköping som ska dit och kan erbjuda en påse skjuts tillbaka?