dold mikrofon

Elektronikrelaterade (på komponentnivå) frågor och funderingar.
Användarvisningsbild
Icecap

Re: dold mikrofon

Inlägg av Icecap »

Pejlaren: "Du har tydligen inte en susning om hur tunga psykiska åkommor som schizofreni kan yttra sig!"
Aha... men det gör du tydligen!?!

Och jo, jag har en ganska kraftig susning om det tack vara min bror.
Pejlaren

Inlägg av Pejlaren »

Öh, jag gör vadå?

Jag är ganska insatt och du kan läsa mer här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Schizofreni
Användarvisningsbild
Electricguy

Inlägg av Electricguy »

Ahh, trevligt! Catfight! en helt vanlig dag på EF! :D
Pejlaren

Inlägg av Pejlaren »

Hehe, ja fenomenet "att veta bäst" upphör nog aldrig här. Man ska även gärna lägga massa tyngd till sina påståenden - Jag kan det här för att.... jag var president på månen i mitt föra liv.... :lol:

Fast seriöst så ska man väl säga ifrån när man anser att någon har fel? Det är ju ett diskussionsform och utan argumentarenden åt det ena eller andra hållet så blir det inga diskussioner. Så jag tycker det är okej med catfight!
Användarvisningsbild
GiK

Inlägg av GiK »

Sedan finns det hörselhallucinationer. Att ha sånt betyder inte att man är galen, det betyder bara att man har sånt.

Skitsnack!

Nääää............det är inget "skitsnack"!
Jag är bekant med folk som dagligen arbetar med denna typ av
problem här i Kalmar.

Sen om TS är en "galning" eller ej, kan vara osagt, och kanske saknar betydelse.
Användarvisningsbild
Mizzarrogh

Inlägg av Mizzarrogh »

Märklig tråd (för den oinsatte som just är hitkommen från någon dags bortovaro i allafall...)
Ja, jag tror också TS får precisera litet mer om det skall gå att få fram någonting vettigt ur detta.

På tal om hörsel hallucinationer, jag var med om en halvläskig grej häromdagen då jag stod ute i verkstaden, lider visserligen av någon form av medfödd tinitus men brukar inte märka av det om det inte är i princip knäpptyst runtom, men någonting lät exakt som läckande gas, så sprang runt och kontrollerade alla gastuber och ventiler, mm i synnerhet som väggarna där är är av plåt och det blivit ganska hett därinne under dagen, men märkte ingenting särskilt och AGAS tillsatsmedel brukar vara svårt att missa även för en person som undertecknad med i princip obefintligt luktsinne, känner i princip inte lukter över huvud taget annars men gasen STINKER, så vred på och stängde, kollade igen med mer systematisk läcksökning. Men kom till slut fram till att ljudet inte existerade utanför min skalle, vilket dock även blev uppenbart efter en stund och ljudet "försvann".
Skriv svar