Laserfråga.

Lysdioder, Optiska sensorer, Fiberoptik, Displayer, Lasrar, Optiska kopplare
Användarvisningsbild
Meduza
EF Sponsor
Kontakt:

Re: Laserfråga.

Inlägg av Meduza »

www.kaidomain.com

Han som driver DealExtreme (Kyle) drev förut en butik som hette FifthUnit med en affärspartner,
men kom inte riktigt överens med sin affärspartner (Kai) så dom separerade och bildade DealExtreme respektive KaiDomain för typ två år sen.

En bra ide är att kolla båda, dom har lite priskrig på en del varor :)
Användarvisningsbild
007sweden

Inlägg av 007sweden »

Har dock kommit en ny lag i sverige har jag sett på senaste tiden som innebär att du får inte bära med dig laserpekare och dess ekvivalenter på områden som skolgårdar mm.

Går att finna på strålsäkerhetsmyndighetens hemsida.
Användarvisningsbild
Henry

Inlägg av Henry »

Bra att det kommit en lag om det med så inte en massa småglin leker med de på allmän plats då de inte ens får ha de med sig.
Användarvisningsbild
Glenn
Kontakt:

Inlägg av Glenn »

inte för att det lär stoppa dom förvisso men det kanske öppnar upp för att lärare ska få ta den ifrån elever iaf..
choppertony

Inlägg av choppertony »

Förbud o lagar.... Det har varit förbjudit länge med knivar,pistoler,gevär på almän plats. Men vad hjälper lagen när jorden är full av idioter? Jag har kniv på mig minst 5 dagar i veckan......Har jag skurit någon???? Ja Det har jag... Har sluntit med kniven så jag skurit mig i tummen *asg*

När får man ha kniv??? När man kampar?????? Kanske för viss är det tillåtet, men skall du kampa på en mc-kamp så gäller inte vanliga lagarna tydligen. rassior både före, under o efter. Kniv får man inte ha... Kanon om det börjar brinna på kampingen med 5000 fulltankade hojar o man inte hittar ut ur tältet ... Är det hets mot folkgrupp?
Skriv svar