Jo det stämde!
Pannlampa kabelbrott vilken tråd vart?
- Klickmans
- EF Sponsor
- Kontakt:
Re: Pannlampa kabelbrott vilken tråd vart?
@norlin
Se där, då slapp du kanske köpa ny lampa ändå.
Se där, då slapp du kanske köpa ny lampa ändå.

Kul att den gick att rädda och tack för uppdateringen. Tur du inte följde mitt råd.
Tyckte alt att ditt råd var väldigt väl underbyggt, sen kan det vara så att jag "råkade" göra som StureS föreslog (fast utan motstånd) tack vare dålig belysning och darriga händer
Stort tack till alla som engagerade sig i mitt lilla problem.
Svenska Elektronikforumet FTW
Lite lustigt att tre i princip likadana pannlampor hade tre olika kopplingar dock.
Använder f.ö min lampa dagligen nu, matar grannarnas katter denna veckan och jag bor ju där det saknas vägbelysning, så för att gå över dit tar jag pannlampan.
Använder f.ö min lampa dagligen nu, matar grannarnas katter denna veckan och jag bor ju där det saknas vägbelysning, så för att gå över dit tar jag pannlampan.
Lite of topic ang Glenn's inlägg.
jag har div pannlampor hängandes och har slutat med ficklampor. Pannlampa är ju oftast utmärkt, du frigör ju även händerna.
Minns när man mekade hållandes ficklampan i munnen. Kändes i framtänderna efter ett tag!
jag har div pannlampor hängandes och har slutat med ficklampor. Pannlampa är ju oftast utmärkt, du frigör ju även händerna.
Minns när man mekade hållandes ficklampan i munnen. Kändes i framtänderna efter ett tag!
Dessutom, när man växlade mellan handen och i munnen upptäckte man att man borde tvätta händerna oftare