Tänkte att det var kanske dags att sporra er andra som håller på med detta och visa en bild jag tog inatt. Jag har iof fuskat friskt men bilden är riktig utan några redigeringar. Lovar att visa lite mer bilder på bygget snart.
Din lilla fuskare där!
Det såg väldigt snyggt ut så nu förstår jag varför, men det går ju att få lika snyggt med hemmabyggt också.
Köpte du av Bill Lu?
Hade lite tur också. Det var meningen att jag skulle få ett Terrascan kit men de skickade med två MicroAmp istället för TerraAmp vilket inte är helt fel.
Ska åka och hämta en rökmaskin nu och leka lite mer.
Håller på med en mer avancerad DAC nu. 16 bitar och förhoppningsvis USB anslutning. Det senare är jag osäker på. Verkar klurigt och det är inget jag testat tidigare.
Aha... Sen då??? Började läsa i den här tråden idag men... Var har alla tagit vägen??? Det var ett tag sen nån skrev nu!!! Jag vill ju veta hår det går för folk!!!!!
Jo det var ett tag sen...
Jag väntar på beställda delar till min laser och jag vill inte lägga upp några bilder än, ni får håller er lite till.
Men när jag har fått delarna och kan göra lite mönster så ska ni få se lite bilder, det var lite om min laser hur går det för er andra?