Biltemas mångpoliga kontaktdon?
Biltemas mångpoliga kontaktdon?
Någon som testat dessa från Biltema? Blir lite billigare än att beställa från någon annan känd firma.
Ser ut som originalvarianten, och det är det nog oxå.
Kontaktdon
Ser ut som originalvarianten, och det är det nog oxå.
Kontaktdon
- Electricguy
Re: Biltemas mångpoliga kontaktdon?
Vilken originalvariant?
Om du menar Deutsch så är svaret nej.
Om du menar Deutsch så är svaret nej.
- Lennart Aspenryd
- Tidigare Lasp
Ser ju ut som en bra Molexkontakt!
Kan nog vara ett vettigt alternativ.
Kan nog vara ett vettigt alternativ.
-
victor_passe
Som viktor skriver, det är superseal från TE/amp till ett fruktansvärt dyrt pris. TME säljer dom för €0.2-0.3/st ska man ha många så kan jag rekommendera ais i tyskland, dom har dock ett minimum ordervärde på €200 har jag för mig.
Fruktansvärt dyrt är det väl inte, du noterade väl att det är tiopack Biltema säljer?
Jag har haft lite problem att få stiften att bottna och klicka i ordentligt, men jag gissar att det beror på att jag crimpar dem fel, jag har inte Biltemas tång. Annars tycker jag de är trevliga, inte minst priset.
Jag har haft lite problem att få stiften att bottna och klicka i ordentligt, men jag gissar att det beror på att jag crimpar dem fel, jag har inte Biltemas tång. Annars tycker jag de är trevliga, inte minst priset.
10 pack det förklarar priset! Blev en aning konfunderad där! Dom är smidiga. Använder dom lite då och då.
Har inte haft problem med crimpningen, använder samma tång som till junior och microtimer hylsorna/stift. Visserligen en tång från tyco och kostade därefter.
Har inte haft problem med crimpningen, använder samma tång som till junior och microtimer hylsorna/stift. Visserligen en tång från tyco och kostade därefter.
TME firman verkade helt klart intressant.
Om man köper ett något större antal så blir styckepriset helt överkomligt.
Om man köper ett något större antal så blir styckepriset helt överkomligt.
Jag har köpt och tittat på men inte använt "i skarpt läge" än, verkar klart trevliga.