Är det någon här som har möjligheten att ladda ned exempel filer från mathworks.se eller rättare sagt någon som har licens på sitt konto? För jag har själv inte ett licensierat konto för jag sitter på en studentdator på högskolan och jag får inte använda skolans mathworks konto...
Jag sitter och jobbar med ett mindre projekt i skolan med denna krets: Ti c2000 piccolo (F2802x). Nu är det så att jag har försökt simulera ett system i MatLab en hel vecka men jag har inte lyckats. Jag fick tipset att jag kunde ladda ned en exempel fil från MathWorks hemsida.
Det jag skulle vilja ha hjälp med är alltså att någon med licensierat konto på mathworks.se som kan ladda ned exempel filen i denna url till mig:
http://www.mathworks.se/help/rtw/exa...interrupt.html
Det är piccolo filen jag är mest intresserad av. Sedan skicka den via e-post eller ftp eller fileshare hemsida, what ever.
Någon med licensierat konto på mathworks
Re: Någon med licensierat konto på mathworks
Kod: Markera allt
This link is designed to execute MATLAB commands.
You have clicked on a link originally designed to execute MATLAB commands. However, these links do not work in a Web browser. You can run the command by entering the following in the MATLAB command window:
c280xx_adcpwmasynctest
Back to document page
Re: Någon med licensierat konto på mathworks
hm, skit.. Jag får ta och höra efter mer om det..
Edit:
Det löste sig genom att jag gick in på mathworks hemsida via MatLab. Helt plötsligt så kunde jag se på exemplet
Tack för hjälpen i alla fall!
Edit:
Det löste sig genom att jag gick in på mathworks hemsida via MatLab. Helt plötsligt så kunde jag se på exemplet

Tack för hjälpen i alla fall!