Rea på fräs och svarvtillbehör
Rea på fräs och svarvtillbehör
Jag såg precis att Jula rear en del av sina fräs och svarvtillbehör.
Passa på!
/Magnus G
Passa på!
/Magnus G
Re: Rea på fräs och svarvtillbehör
Fräsen verkar slutsåld på det flesta ställen.
Risken är väl att det blir en gardinstång eller liknande som ersättning, tycker att trenden är att det blir allt färre maskiner och mer inredning på Jula, Classe & Biltema
Risken är väl att det blir en gardinstång eller liknande som ersättning, tycker att trenden är att det blir allt färre maskiner och mer inredning på Jula, Classe & Biltema
- Klas-Kenny
Finns här i Växjö, just typiskt nu när man varken har plats eller pengar längre. 

Tack för headsup!
Köpte snabb fästet för svarvstål och en sats fräsar.
Ingen aning om fräsarnas kvalitet men snabbfästet kan ju knappast bli fel, verkar ju vara samma som säljs "överallt"
Köpte snabb fästet för svarvstål och en sats fräsar.
Ingen aning om fräsarnas kvalitet men snabbfästet kan ju knappast bli fel, verkar ju vara samma som säljs "överallt"

funderar på 20 delarsfrässatsen och spännhylssetet....
ngn som har erfarenheter om kvalitén?
ngn som har erfarenheter om kvalitén?
Classe har helt klart gått över till mer inredning än verktyg.. Tråkigtlarky skrev:Fräsen verkar slutsåld på det flesta ställen.
Tur att det kommer andra bolag och tar hand om den kundgrupp de dissar, swedol är min hovleverantör sen i alla fall 7 år

Nu står det att svarven utgår, och den är rejält prissänkt den med. Hoppas för hobbyns skull att de tar in nya ersättare, men tror egentligen inte på det.
- Klas-Kenny
Då är ju frågan, är den svarven ens värd 5000:-?
Tveksamt efter vad jag sett här på forumet i varje fall.
Tveksamt efter vad jag sett här på forumet i varje fall.
Den har funkat bra för mig i 6-7 år men den börjar bli sliten...så kvalité kan man ju inte tala om.