. Brädbit 20mm tjock sågad till triangel ca 80mm sidor. Magnum glasspinnar som ben. skruvade i centrum på sidorna. Treorin verkar funka. Funderar på att flytta skruvarna närmre hörnen. Hur blir hållbarheten om jag skalar upp till ca 1600mm höjd? Hmm den kommer att ta stor yta om den skall ställas lågt. Ben i 2 delar kanske. Jag skall nog försöka få in nån möbelskruv i plattan, så den växer nog också. Jag kan tänka mig att blanda in metall och gångjärn, men inte till att börja med..
 . Brädbit 20mm tjock sågad till triangel ca 80mm sidor. Magnum glasspinnar som ben. skruvade i centrum på sidorna. Treorin verkar funka. Funderar på att flytta skruvarna närmre hörnen. Hur blir hållbarheten om jag skalar upp till ca 1600mm höjd? Hmm den kommer att ta stor yta om den skall ställas lågt. Ben i 2 delar kanske. Jag skall nog försöka få in nån möbelskruv i plattan, så den växer nog också. Jag kan tänka mig att blanda in metall och gångjärn, men inte till att börja med..En "fruktstege"
 blir det nog också, när jag ändå träpoddar. Men den har inget naturligt fäste till tex kamera.
 blir det nog också, när jag ändå träpoddar. Men den har inget naturligt fäste till tex kamera. 

. Generatorn är svagt magnetiserad, men snurrar utan motstånd. Jag skall prova med starkare "laddlampa" och se om den börjar lev ström. annars blir det byte till tvättmaskins motorn i centrifug läge.....
 . Generatorn är svagt magnetiserad, men snurrar utan motstånd. Jag skall prova med starkare "laddlampa" och se om den börjar lev ström. annars blir det byte till tvättmaskins motorn i centrifug läge..... . Som det är nu så bara stannar motorn, inga proppar flyger.
 . Som det är nu så bara stannar motorn, inga proppar flyger.