Dina mini-projekt!
Re: Dina mini-projekt!
Ja, den skulle nog bli populär. Kanske ska sätta copyright på mönstret1802 skrev:jesse: Finns din avatar(heter den lilla bilden så?) som tapet?

Behövs inga droger om man kommer in i ett rum med den tapeten.
Tänk om det dessutom vore möjligt att stoppa i lysdioder i kretstapeten
och de lyser eller blinkar. Elektro-party!
Tänk om det dessutom vore möjligt att stoppa i lysdioder i kretstapeten
och de lyser eller blinkar. Elektro-party!
-
Tapetsera med plattskärmar, och få den utsikt man vill.
Reparerade på en moped med variatordrivning. Felet lokaliserat, väntar på delar....
Reparerade på en moped med variatordrivning. Felet lokaliserat, väntar på delar....
Jag tror att man kan låta tillverka fondtapeter med valfritt eget motiv, inklusive kretskortsmönstret. 

Crimson printar på nästan allt.
Det underligaste de printat på enligt det jag läst
var någon som ville ha bilder utskrivna på rostade
brödskivor. Och de fixade det också.
Det underligaste de printat på enligt det jag läst
var någon som ville ha bilder utskrivna på rostade
brödskivor. Och de fixade det också.
Ja, i hallen på huset har vi en riktigt hemsk storblommig tapet som antagligen sattes upp 1977, den skulle vi tapetserat över när vi flyttade in men hann inte och prioriterade de andra rummen (enklast att tapetsera om en hall jämfört med sovrum osv), det roliga är ju att ganska många som varit och hälsat på har trott, på fullt allvar, att den tapeten är nån som vi valt och satt upp nu, den är tydligen väldigt modern.jesse skrev:Har det inte blivit modernt med äckliga tapeter nu? Går man in i en tapetbutik så spyr man ju nästan. Diskret? Nej, skrikigt!![]()
Kolla bara här: http://www.borastapeter.se/
Själv tycker jag den är synnerligen hemsk

Som ser ut som tegelvägg ? jopp, det finns, såg det när vi shoppade tapeter i vintras iaf.säter skrev:Säljs tegeltapeter fortfarande?
De gillar jag.
I vardagsrummet satte vi faktiskt upp en tapet som ska föreställa marmor, blev ganska bra.
Tänk att plattskärmarna visar utsikten från K2.. vart man än tittar. Eller en 360grader webcam mitt på "plattan" eller annan kul plats. Jag har sett bilder där man tror skärmen är ett fönster valfri utsikt, även slideshow.
- Electricguy
En rör preamp med UCH4 rör från början av 40-talet någon gång.

Ja, dom funkar finfint på 49V Anodspänning.

Ja, dom funkar finfint på 49V Anodspänning.
electricguy: Jag gillar retrodesign, du har gammal låda, gamla instrument, gamla rattar och gammal droppströmbrytare, sen har du moderna stora skruvar ? gah
försök hitta gamla spårskruvar av mässing eller nåt på nån loppis ? 

- Klas-Kenny
Vad i...
Jag kan svära på att jag sett exakt den lådan tidigare på forumet, och fått exakt den kommentaren!?
Jag kan svära på att jag sett exakt den lådan tidigare på forumet, och fått exakt den kommentaren!?