Och jag gör det bara för att ha något att göra, att den förra konstruktion bröts ihop har inget med saken att göra! Bara så att du vet!!!

Jag kunde ju faktisk få den att köra hjälpligt vid att surra fast en 10 cm stolpe som jag "hittade" på vägen hemåt. Vid att surra den ganska hårt kunde jag få bakändan att vara mindre icke-rak så jag kunde använda motorkraft på hemvägen också. Med den nuvarande ombyggning borde den verkligen hålla, i annat fall skiter jag i den helt!
Medan jag har kärran i omedelbar närhet av svetsen kommer jag att fixa den lite glappiga montering av kardanleden. Jag måste lägga på lite material och slipa till så den passat tightare.
EDIT: Sådär! Skarp test då jag skulle kasta grejer på återvinningsstationen. Lassade kärran full med grejer, en hel del metall från den slaktade gräsklipparen, plastleksaker som hade varit för länga i solen osv. Cyklade en del genom de mer tätbebyggda områden av staden och då det blev lite lugnt rev jag igång motorn varefter jag kom till återvinningen snabbt och effektivt.
Kastade bort skiten och drog hem igen, fortfarande med motorkraft under transportdelen. Fungerade kanonbra! Nu där knutkorset sitter ordentligt är det ett sant nöje.