Solder mask = lödmask, alltså där den gröna lacken _inte_ ska överlappa.
Component print = de vita konturerna kring komponenterna för att lätt kunna montera kortet.
Testa annars http://www.futurlec.com/ Så länge du inte behöver blyfria kort och bara två lager så gör de bra kort. Skapligt billiga och de tar dina eagle filer direkt. Kom bara ihåg att de pläterar alla hål även monteringshålen om du valt den som opläterade. Inget direkt problem så länge som du inte har banor som kommer i kontakt med hålen.
De har fin finnish på den svarta lödmasken och tar inget extra för den. Ett tips bara
Dom enda gångerna som jag varit med om att dom tagit lång tid på sig är när dom inte har någon del i lager så att dom måste vänta på den från fabrik och att jag inte blivit informerad om detta. Säger jag till att dom kan skippa sakerna så har jag sen hittills alltid fått det inom en vecka.
Om det inte är extremt smala ledare kan jag rekommendera att skaffa utrustning så man kan etsa hemma Jag gjorde det, köpte en UV lampa för 99kr och etsar/framkallar i glasslådor. Kemikalierna kostar inte speciellt mycket och laminat får man ju ändå betala för om man skickar in det till en firma. Blir riktigt bra resultat dessutom är det kul också