Kamera störare
Re: Kamera störare
Det sitter nog redan en där... Men den är nog inte publik.. men du kanske vill se när en man skiter?
Det gemensamma sovrummet är också ett rum man inget har att dölja.. 

Tyvärr är jag själv på grund utav några mäniskor. Och den som dom vill att jag ska leva med är inte intressant. Men att förstöra relationer det kunde dom! Och det kommer flera få erfara att dom kommer att få igen på ett eller annnat sett. See you fredrik soccer was not your sport. 

Men åter till tråden jag tror att den kommer fungera kanon med tanke på hastigheten så kommer det lysa konstant i kameran. Fast å andra sidan så skulle ju en vanlig lampa va ganska trevlig att lysa upp tjejen mitt emot. Men som sagt så kan det ju bli lite jobbigt med hyresvärden.
Hej AMP!
Du verkar föra ett märkligt resonemang omkring din problemställning. Jag lägger mig inte i varför du vill bygga en apparat som hindrar att du blir filmad av övervakningskameror.
Däremot tycker jag det är konstigt att du blandar in myndigheter som skall komma på besök och grannar i Hollywood som väsnas om nätterna och advokater som skall komma med besked.
Vad har allt detta med saken att göra?
Du kanske bor i Hollywood och då kan ju villkoren för att sätta upp övervakningskameror vara annorlunda än här i Sverige där det finns strikta regler stipulerad i rättsmaskineriet.
Hur som helst, EF:s medlemmar kan ju inte veta om du förbereder brott så du får nog inte räkna med att det kommer så många förslag till lösningar på ditt problem i denna tråd. Den bästa lösningen för dig kanske är fortsätta experimentera på egen hand utan att reta upp medlemmar i forumet som blir förvirrade av dina märkliga texter i denna tråd.
Jag håller för övrigt med dig om att det är viktigt att värna om den personliga integriteten. Det är bland annat därför som det finns lagar som reglerar var och hur övervakningskameror får sättas upp.
Mitt förslag är att denna tråd bör låsas så fort som möjligt så att det inte spårar ur helt med personliga påhopp och andra tråkigheter vare sig mot dig eller någon annan.
Ha en trevlig kväll och lycka till med din forskning om störapparater för kameraövervakning. En eller ett par masker från Buttrix kan ju vara en enkel lösning på problemet förstås.
Du verkar föra ett märkligt resonemang omkring din problemställning. Jag lägger mig inte i varför du vill bygga en apparat som hindrar att du blir filmad av övervakningskameror.
Däremot tycker jag det är konstigt att du blandar in myndigheter som skall komma på besök och grannar i Hollywood som väsnas om nätterna och advokater som skall komma med besked.
Vad har allt detta med saken att göra?
Du kanske bor i Hollywood och då kan ju villkoren för att sätta upp övervakningskameror vara annorlunda än här i Sverige där det finns strikta regler stipulerad i rättsmaskineriet.
Hur som helst, EF:s medlemmar kan ju inte veta om du förbereder brott så du får nog inte räkna med att det kommer så många förslag till lösningar på ditt problem i denna tråd. Den bästa lösningen för dig kanske är fortsätta experimentera på egen hand utan att reta upp medlemmar i forumet som blir förvirrade av dina märkliga texter i denna tråd.
Jag håller för övrigt med dig om att det är viktigt att värna om den personliga integriteten. Det är bland annat därför som det finns lagar som reglerar var och hur övervakningskameror får sättas upp.
Mitt förslag är att denna tråd bör låsas så fort som möjligt så att det inte spårar ur helt med personliga påhopp och andra tråkigheter vare sig mot dig eller någon annan.
Ha en trevlig kväll och lycka till med din forskning om störapparater för kameraövervakning. En eller ett par masker från Buttrix kan ju vara en enkel lösning på problemet förstås.
labmaster, En eller ett par masker från Buttrix kan ju vara en enkel lösning på problemet förstås.
Är det inte det som bankrånare och liknande brukar använda
Är det inte det som bankrånare och liknande brukar använda

Ja behöver ingen mask alla vet vem jag är men det finns kanske andra på forumet som behöver. Men att diskutera kamera blokering är inte förbjudet. Tja hollywood är väll att ta i men det har förekommit mer kändisar här än stureplan.
Till tomas dina siffror pekar minus i vissa bolag kanske du som skulle ha masken?

Till tomas dina siffror pekar minus i vissa bolag kanske du som skulle ha masken?
Hyresvärden? Alltså, tror du att du har övervaknimngskameror som filmar in i din lägenhet eller? Är det inte enklare att bara dra för gardinerna?AMP skrev:Men åter till tråden jag tror att den kommer fungera kanon med tanke på hastigheten så kommer det lysa konstant i kameran. Fast å andra sidan så skulle ju en vanlig lampa va ganska trevlig att lysa upp tjejen mitt emot. Men som sagt så kan det ju bli lite jobbigt med hyresvärden.

Man kanske vill ha ljus i lägenheten eller? Memn det var mest för att reta dom andra. 

Tillsvidare kan vi hålla denna tråden till utstörning av kameror. Om något relaterat ska debatteras, kom med fakta.
Varför det, tämligen normalt för utvecklingsbolag att visa negativt resultat.AMP skrev:Till tomas dina siffror pekar minus i vissa bolag kanske du som skulle ha masken?
Dock har vi en sjuhelsikes kassalikviditet och soliditet.
Sedan kanske du inte skall ge dig in på saker du inte förstår.
Hur vet du vad jag inte förstår? Visst det är ett utvecklings bolag som vi skattebetalare och vissa investerare får stå för så skiter det sig så blir det vi och dom som blir fattiga. Efter som större delen lär inte komma från dig av dom där pengarna? Och jag snokar i vad jag vill även om det är dina affärer och det lär säkert fler göra också har jag en känsla av. Jag är en fri mäniska precis som alla andra vi har rätt att snoka i saker. Speciellt när sakerna dyker upp framför näsan. Sen lär man sig massor av att snoka så det är en spännande hobby jag skaffat mig. och att förstöra för vissa grupper. Precis som vissa försökte förstöra för mig. Det heter att slå tillbaka. Vissa har redan råkat ut för mig medans andra står på tur!
Hehe - du vet det finns ekolod,microvågsradar och sen THz band uppbyggda system - det sistnämnda THz våglängdsbaserade har nog används ett tag av av det du kallar "dom" ett tag
Jag använde det mot dom , jag råkade ut för ett haveri av Svensk "dom verksamhet"
Drev lite med dom i samband med detta , en väldigt stor händelse där genereldirektören avgick 2003 - chefen för S** med namn J** D***...
En väldigt signifikant händelse för dom med väldigt stora pinsamheter
Dom ville inte veta av mig 2003 , dom ångrade sig många år senare och försökte värva mig via en svensk författare - men det var redan kört - jag frågar en gång inte mera
Dom som tar del av insamlad information är ju författare,journalsiter,spåkärringar och i vissa fall meddelar dom Säpo/Fra om nödlägen - FRA/Säpo är ingen homogen arbetsplats med massa folk som sitter och lyssnar - det läggs ut massa på entreprenad - så nästa gång du ser en journalist,spåkärring,socialfall eller författare gå me helskägg och se buskig ut me skägg,brillor,skygg och ser konstig ut - det är för att han kanske har lite väl bra koll på folk i området
Håll koll på dom
- dessa är "dom"

Jag använde det mot dom , jag råkade ut för ett haveri av Svensk "dom verksamhet"
Drev lite med dom i samband med detta , en väldigt stor händelse där genereldirektören avgick 2003 - chefen för S** med namn J** D***...
En väldigt signifikant händelse för dom med väldigt stora pinsamheter

Dom ville inte veta av mig 2003 , dom ångrade sig många år senare och försökte värva mig via en svensk författare - men det var redan kört - jag frågar en gång inte mera

Dom som tar del av insamlad information är ju författare,journalsiter,spåkärringar och i vissa fall meddelar dom Säpo/Fra om nödlägen - FRA/Säpo är ingen homogen arbetsplats med massa folk som sitter och lyssnar - det läggs ut massa på entreprenad - så nästa gång du ser en journalist,spåkärring,socialfall eller författare gå me helskägg och se buskig ut me skägg,brillor,skygg och ser konstig ut - det är för att han kanske har lite väl bra koll på folk i området

Håll koll på dom

Har skickat kopia på denna tråden till CIA, NSA, HLS, SÄPO/FRA, KGB och Mossad. 

Jo jag känner redan till "dom" och dom ska inte få sin vilja igenom! Men jag brukar roa mig med att plåta en och annan desutom har dom vissa väldigt trevliga övernattningsläger som brukar sluta med en flopp för dom. Och här bytte dom chef efter några månader. Och ja jag vet vad "dom" gör och vilka projekt "Dom" har och har haft och vilka konstiga saker dom har
och ja dom har haft koll på mig väldigt många år. Det stämer nog väldigt bra helskägg och se buskig ut me skägg,brillor,skygg och ser konstig ut - det är för att han kanske har lite väl bra koll på folk i området.
Men du vet det finns även emc kammare och spektrum analysatorer så dom kommer alldrig så långt det är tydligen dyrt.
Fast nu var det ju insynsskydd vi diskuterade här inte tränare som gör konstiga saker!
och ja dom har haft koll på mig väldigt många år. Det stämer nog väldigt bra helskägg och se buskig ut me skägg,brillor,skygg och ser konstig ut - det är för att han kanske har lite väl bra koll på folk i området.
Men du vet det finns även emc kammare och spektrum analysatorer så dom kommer alldrig så långt det är tydligen dyrt.
Fast nu var det ju insynsskydd vi diskuterade här inte tränare som gör konstiga saker!