grattis strombom!!!!!!

Elektronikrelaterade (på komponentnivå) frågor och funderingar.
Användarvisningsbild
strombom
Kontakt:

Inlägg av strombom »

Jine: njä de trivs så bra på kontot så 8) Nu ska jag bara få dem att växa lite, jag ska tänka över ditt erbjudande igen när det är ett par nollor till :D

Alla: Tackar så mycket igen !

Till er andra som pluggar och gillar elektronik så är det ett hett tips att ställa upp i tävlingen. Jättekul, massor av erfarenheter, träffa massor av olika människor också får man ju hålla på med elektronik! Vissa jobbiga delar dock, jag fick hålla ett kort föredrag inför 50 pressjournalister (mässans presskonferens), det var lite nervöst innan jag började prata, sen var det stundvis lite tjatigt att stå på mässan men det överlever man. Juryn verkar onekligen gilla produkter som kan hjälpa människor, så det är ett hett tips, det är bara att börja bygga redan nu :D
fatpo83

Inlägg av fatpo83 »

Visst är det kul!! Hur har det gått efteråt? Har du fått jobb :)

kanske andra har kommit förbi och vill fortsätta med ditt bygge? :roll:
Användarvisningsbild
strombom
Kontakt:

Inlägg av strombom »

Var faktiskt ett par st som påstod sig ha en massa pengar och ville ta produkten vidare men såna chansningar är inget för mig, jag är fel person för det.

Mjo jag fick faktiskt några konkreta jobberbjudanden, men jag pluggar vidare. Ska i varje fall göra minst ett försök att starta något eget, annars kommer jag nog ångra mig senare, jobbigt att slava för någon annan resten av livet. :roll:
pagge
EF Sponsor
Kontakt:

Inlägg av pagge »

Motivationen lär ju öka mångfaldigt om man vet att man jobbar åt sig själv, för sig själv :)
Användarvisningsbild
Xerbee

Inlägg av Xerbee »

Grattis!

I dagens "Ny-teknik" står det också om er. Där skrev de Johan strombom också :)
Användarvisningsbild
JimmyAndersson
Kontakt:

Inlägg av JimmyAndersson »

strombom: Exakt! Med de kunskaperna du har så vore det slöseri att bara jobba för någon annan. Då skulle du aldrig märka hur långt du kan komma.

Lycka till! :)
Skriv svar