Jag hittade en tråd om R4000 där det framgår att det finns flera varianter, men också precis det Rolf Zetterberg säger att det inte är utgångskondingar.
Av schemat ser man att den har en AUX-ingång, den hade jag missat. Det är ju smidigast att koppla datorn där, ifall du "bara" tänker köra ljud från datorn till stereon (och inte också tvärt om), så har du TAPE-uttaget ledigt för kassettdäck, så kan du göra blandband av mp3-filerna
En gissning är att du - på egen risk - kanske kan ratta på trimpottarna för "tuning upper limit" och "tuning lower limit" för att få lite högre område uppåt, typ om du vill lyssna på nån radiokanal som ligger på 104,3MHz eller nåt sånt. Helst borde man ha data på den där FE-313 tunermodulen. Bäst är kanske att låta bli
Rolf Zetterberg: Sant, egentligen borde en STK låta som vilken transistorförstärkare som helst. (Jag kanske borde ta en titt på min Luxman F-105 som är den STK-baserade förstärkare jag har idag som jag också tycker låter lite vasst. Egentligen är den tänkt att vara en surroundtillsats men den går att köra som tvåkanalare).