Vart finns alla elskåpen
- DW
- Kontakt:
Vart finns alla elskåpen
hm, jag söker ett vred av lite större modell under köpes men folk tycks hamstra elskåp.
Provar denna väg för tipps. Jag har ingen skrot att tillgå. Stena metall släpper ingen över bron om man inte vill sälja!
Vredet jag söker finns ofta på större elskåp. Modell fluga eller kran. 100-150mm.
Provar denna väg för tipps. Jag har ingen skrot att tillgå. Stena metall släpper ingen över bron om man inte vill sälja!
Vredet jag söker finns ofta på större elskåp. Modell fluga eller kran. 100-150mm.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Re: Vart finns alla elskåpen
Bakom detta vred brukar det finnas en brytare, ofta över 80A, ska du ha även brytaren eller enbart vredet.
Är det enbart denna sorts vred eller är det bara typen du letar efter?
Salle
Ändrat: stavningskollen tror den vet vilka ord jag vill skriva........
Är det enbart denna sorts vred eller är det bara typen du letar efter?
Salle
Ändrat: stavningskollen tror den vet vilka ord jag vill skriva........
- DW
- Kontakt:
Tackar Salle!
Jag har resterande som är bakom vredet. I mitt fall sticker det ut en 4-kantig axel på ~6 x 6mm.
Men övergång osv fixar jag, bara jag finner en lämplig "kran" Jag tror den skadats vid tidigare flytt och
sedan satte man på en urfräst stålaxel. Känns inte helt okey att vrida på 50 amp 200v med
Något du har liggande?
Jag har resterande som är bakom vredet. I mitt fall sticker det ut en 4-kantig axel på ~6 x 6mm.
Men övergång osv fixar jag, bara jag finner en lämplig "kran" Jag tror den skadats vid tidigare flytt och
sedan satte man på en urfräst stålaxel. Känns inte helt okey att vrida på 50 amp 200v med

Något du har liggande?
Jag, har ett vred liggande till en stor, 125a huvudbrytare som aldrig blir använd.
Du kan få det vredet om det passar dig.
Du kan få det vredet om det passar dig.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
- DW
- Kontakt:
Storsint grabb på EF.
Jag skickade ett mail förra veckan till Evaldos om kostnad för porto och pris på vredet men sen hör jag inget mer.
Okey, han jobbar väl och jag har ingen brådska.
Idag när jag hämtade posten ligger ett paket till min stora förvåning med vredet som Evaldos visar strax ovanför.
Sådant här händer bara på EF

Jag skickade ett mail förra veckan till Evaldos om kostnad för porto och pris på vredet men sen hör jag inget mer.
Okey, han jobbar väl och jag har ingen brådska.
Idag när jag hämtade posten ligger ett paket till min stora förvåning med vredet som Evaldos visar strax ovanför.
Sådant här händer bara på EF

Ja, ja, inte för mycket berömm, då kanske jag blir mallig
Jag är tacksam för den info. jag redan fått av DW så jag bjuder på detta.
Hoppas du kan bygga om den så det passar, för man vill ju inte att nån får 400v i sig.
( ja, nog jobbar jag för det mesta, men ibland måste man koppla av med EF
)

Jag är tacksam för den info. jag redan fått av DW så jag bjuder på detta.
Hoppas du kan bygga om den så det passar, för man vill ju inte att nån får 400v i sig.
( ja, nog jobbar jag för det mesta, men ibland måste man koppla av med EF

- tecno
- Ort: Sparreholm, Södermanland N 59° 4.134', E 16° 49.743'
- Kontakt:
Ta åt dig bara Evaldos. Kan bara hålla med DW, nu väntar vi med spänning att få se lite mer av dina maskin projekt ja du vet ju att vi gillar maskin-porr 

Kommer, kommer, men väntar fortfarande på en rejäl lastmaskin för avlastning av TOS,n