labmaster skrev:Evaldos, om du skapar en ny tråd där du dokumenterar installationen av borrmaskinen så kommer du snart upp i den kvot som behövs för att du skall få tillgång till köp och sälj igen .
Snyft , ja ja men måste jag lägga upp nya trådar, är det inte tillräckligt med antal inlägg???
Ursäkta men jag har ej läst på hela historien, bakom detta.
Ja, då var det dags att ta tag i det gröna igen, mullvaden har haft roligt i vinter så det var bara ut med bunkerkrattan och
rätta till allt igen! .
Sedan var det dags att starta upp klenoden igen, startade på första rycket efter en hel vinter i skjulet.
Å, den klipper som en dröm i år också.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Ja, " riktiga bilder" kommer, men försöker skapa lite poäng för att kunna fixa en säljtråd på forumet.
Kanske inte bara för det, jag vill gärna dela med mig av min erfarenhet och hjälpa andra, samt visa vad jag är intresserad av.
Jag har lite lättreglar som blivit över, de är starka och vridstyva, så jag tänkte de går att ha till verktygsställ.
Åkte till kvalitests äffären (Jula)och köpte en hålsåg 32 mm , 39kr och en hållare 49kr priset ok men kvaliteten var väl ca kina.
Hållaren kastade tre mm och borren klarade ca 30 sek. men hål sågen klarar nog några hål till.
Ska anpassa dessa till mitt verktygsskåp med VDI 30 hållare, ISO 40 ISO 45 ISO 50 Jarlchuck mm.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.