ELFA blir större och internationellare och flyttar ?
Re: ELFA blir större och internationellare och flyttar ?
Forumets nya sponsor som gör reklam ovan verkar ju vara en som säljer till privatpersoner. Jag har dock inte kollat in utbudet än.
Vad är problemet, ELFA säljer ju fortfarande till privatpersoner, att de stänger sina (förlust)butiker, och flyttar huvudlagret spelar ju ingen roll.lond skrev:Men vilka andra säljer till privatpersoner? Farnell gör det inte, så man måste beställa via Mikro-Kit och då tar det 3-4 dagar att få hem komponenterna
/// Marcus
Det är bara det att man har kommit så långt i sin hobby då Elfa inte har alla komponenter som man behöver
och då är det bra att veta vilka man kan köpa av som privatperson.
/// Marcus
/// Marcus
- 13th.Marine
- EF Sponsor
Hmm... Farnell ska ha öppnat upp för studenter om jag inte minns fel, skulle tro att de snart öppnar upp för privatpersoner med i så fall.
- prototypen
Vad det gnälls om 3-4 dagar, ibland har jag leveranstider på 4-8 månader.
Protte
Protte
lond skrev:Men vilka andra säljer till privatpersoner? Farnell gör det inte, så man måste beställa via Mikro-Kit och då tar det 3-4 dagar att få hem komponenterna
/// Marcus
RS säljer till privatpersoner.
Jag fattar inte problemet, ärligt talat, större sortiment, lägre priser, wtf, vad klagar ni på??prototypen skrev:Vad det gnälls om 3-4 dagar, ibland har jag leveranstider på 4-8 månader.
Protte