Problem med fuzz-krets
Re: Problem med fuzz-krets
Nu har jag postat brevet, hoppas det kommer fram imorgon vilket jag misstänker att det borde göra. Blev i stressigaste laget och det blev inte 100% men duger gott och väl till projekt 

- PoorCadaver
- Kontakt:
Japp hoppas det dyker upp imorgon så har du nått att greja med under helgen.. 

- PoorCadaver
- Kontakt:
Idag fick jag ett trevligt brev 
Underbart att du skickade med två kort och dessutom kopplingsschema! Ska se om jag hinner fixa det ikväll, annars får det bli i helgen. Spännande!
Tack så mycket Perkla

Underbart att du skickade med två kort och dessutom kopplingsschema! Ska se om jag hinner fixa det ikväll, annars får det bli i helgen. Spännande!
Tack så mycket Perkla

Faan vad roligt, jo jag tänkte om du ville exprimentera med olika grejer så kan det vara bra att ha två..
Ingen orsak, bara roligt att hjälpa, släng upp en projekt tråd så får vi se vad du grejar med, om du behöver mer hjälp med nåt så hör bara av dig så kanske jag kan fixa det åt dig.. 

- PoorCadaver
- Kontakt:
Vad man blir glad när man läser sånt här!Perkla skrev:Faan vad roligt, jo jag tänkte om du ville exprimentera med olika grejer så kan det vara bra att ha två..Ingen orsak, bara roligt att hjälpa, släng upp en projekt tråd så får vi se vad du grejar med, om du behöver mer hjälp med nåt så hör bara av dig så kanske jag kan fixa det åt dig..
Trodde knappt att det fanns så snälla människor!
Perkla, du har hjärtat på rätta stället!
Haha man tackar.. men jag har blivit otroligt hjälpt jag åxå av snälla människor här på forumet, klart man hjälper till man man kan
jag hade ju inget speciellt för mig och tyckte det skulle vara roligt att hjälpa
och såklart roligt att glädja andra åxå 

- PoorCadaver
- Kontakt:
Aj aj aj, hann inte bygga något idag, var tvungen att skjutsa runt på otacksamma polare hela dagen... Har dock bokat in morgondagen för pedalbygge!
Ja fy fan så kan det vara ibland..
hoppas du får till nåt bra imorgon då
jag bygger för fullt idag, färdigstället ännu en Cat-Drive, samt lagt upp en demo av den på youtube åxå 

- PoorCadaver
- Kontakt:
Japp.. här kommer den.. Går igenom många olika inställningar och ljud 
http://www.youtube.com/watch?v=Kw8Xv3dg ... ideo_title

http://www.youtube.com/watch?v=Kw8Xv3dg ... ideo_title
- PoorCadaver
- Kontakt: