http://www.fabmagazine.com/
EDIT:Kontakt-ID lhv0208-1063378
Namn Filippa Bergenhag
Företag Filippa Bergenhag Professionell Medicinsk Hudvård AB
Elektrolab tycker jag låter braDigitum skrev:Det kanske är så att man borde regga namnet innan man outar det här, annars norpar nån den.
Edit: Det gick ju lättare än jag trodde. Vad sägs om elektrolab.se? Den bjuder jag på oavsett om ni tycker det är bra eller ej. Jag tro inte på stavningen med två b på slutet.
Kanske skulle man skyddsregistrera electrolab.se också.
Om det knoppar av sig så kanske det blir Elektrolab Sthlm, Elektrolab Gbg osv....
Mitt inlägg var inte något påhopp. Det var nästan enbart humor, men även ett uttryck för oro över att det inte kommer bli något. Jag är inte en så glad och ärtig snubbe, så jag använder sällan smileys. Prova att läsa den här varianten:Digitum skrev:påhopp
Det här är ju så typiskt EF!:D:D Namnet och domänen kommer före själva föreningen =)=). Det är som att själva "drömmen" / idén är det enda viktiga =). Mindre viktigt är att slutföra drömmen, eller att ens sätta kroppen i rörelse. ^^
Om "gammal" man får lägga sig i...zeus skrev: Det här är väl en bra plan:
-Hemsida.
-Möte.
-Pengar, bara liten avgift för att se vilka som är intresserade.
-Skapa förening.
-Fixa lokal.
-Ha roligt.
Tänker mig 1/3 elektronik, 1/3 mekanik och 1/3 övrigt.
Det kan ju ha berott på den korta framförhållningen iofs, jag vill minnas att det bara var några få dagars förvarning,zeus skrev:Du har säkert rätt, men när vi sa att vi skulle ses var vi helt plötsligt bara 2.